شناسهٔ خبر: 55777194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشتاقی: از دیدن کشتی‌های جوانان در بلغارستان لذت بردم

دارنده مدال طلا بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ گفت: با دیدن کشتی‌ها نمایندگان کشورمان در جهانی جوانان بسیار لذت بردم و احساس غرور کردم.

صاحب‌خبر -

بهرام مشتاقی، عضو اسبق شواری فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: فرنگی کاران جوان در جهانی ۲۰۲۲، صاحب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شدند که به اعتقاد من می‌توانستیم طلای بیشتری را نیز کسب کنیم، وقتی تیمی در پایان رقابت‌های روز نخست قهرمانی اش قطعی می‌شود خودش گواه این است که عملکرد آن‌ها فوق العاده بوده و واقعاً خود من با دیدن کشتی‌های بچه‌ها کلی لذت بردم و احساس غرور کردم.

در پایان مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان که در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۰ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند. ابوالفضل چوبانی در وزن ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند. سید دانیال سهرابی و امیر عبدی نیز در اوزان ۶۷ و ۷۲ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند. تیم ایران با کسب ۱۷۴ امتیاز مقتدرانه قهرمان شد و تیم‌های آذربایجان، اوکراین و ارمنستان نیز به ترتیب با ۱۱۹، ۹۳ و ۸۳ امتیاز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

مشتاقی گفت: ما باید برای این جوانان برنامه داشته باشیم و آن‌ها را به حال خود رها نکنیم چرا که آینده کشتی به این عزیزان تعلق دارد و اگر فرنگی کاران جوان درست هدایت شوند مطمئن باشید در المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ شاهد افتخارآفرینی آن‌ها خواهیم بود.

پیشکسوت کشتی گفت: ضمن تبریک به کشتی گیران، کادر فنی و همه مردم ایران، امیدوارم نتایجی که کشتی جوانان کسب کرد باعث انگیزه در میان خانواده‌ها شود تا فرزندان خود را همچون گذشته بیشتر روانه باشگاه‌های کشتی کنند.

نظر شما