شناسهٔ خبر: 55797229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیر: استان البرز قهرمانان بزرگی در کشتی دنیا دارد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به دنبال ارتقاء کشتی استان البرز در کشور هستیم چرا که این استان قهرمانان بزرگی در کشتی دنیا دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به حضور قهرمانان بزرگ کشتی دنیا در استان البرز و شهر کرج گفت: استان البرز از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در کشتی برخوردار است و با توجه به جمعیت بالای استان اگر برنامه ریزی و حمایت درستی از کشتی البرز به عمل آید، در آینده نزدیک شاهد حضور قهرمانان بیشتری از استان البرز در تیم‌های ملی کشتی خواهیم بود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز (چهارشنبه) با دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار که با حضور علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک و مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان، نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان کشتی کرج، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و رئیس اسبق هیئت کشتی استان البرز و مهدی یوسفی فر سرپرست هیئت کشتی استان البرز برگزار شد، راه‌های ارتقاء و پیشرفت کشتی البرز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

قهرمان جهان و المپیک گفت: هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی استعداد‌های خوبی در کشتی البرز وجود دارد، چرا که شهر کرج به عنوان مرکز استان، یک شهر مهاجر پذیر از سایر مناطق کشور است و می‌توان با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نسبت به شناسایی و پرورش استعداد‌های کشتی در آن اقدام نمود.

نظر شما