شناسهٔ خبر: 55821689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادمرز: محمدبنا با کسی تعارف ندارد

ملی پوش تیم کشتی فرنگی گفت: محمد بنا با کسی تعارف ندارد و هر کسی عملکرد بهتری داشته باشد را انتخاب می‌کند.

صاحب‌خبر -

پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: کشتی در چند سال گذشته روند رو به رشدی داشته و ما نیز به دنبال تکرار این افتخارات در رقابت‌های جهانی صربستان و شاد کردن دل مردم خواهیم بود. خدا را شکر شرایط فیزیک بدنی ام برای حضور در وزن ۵۵ کیلوگرم بسیار خوب است و با تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم، آماده ام که با کسب یک مدال خوشرنگ در رقابت‌های جهانی صربستان دل مردم را شاد کنم.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ لغایت ۲۲ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

وی در مورد شرایط تیم ملی و اردو‌ها گفت: اول از همه باید یک تشکر ویژه از محمد بنا داشته باشم، به شخصه اعتقاد دارم که وی آدم بسیار بزرگی است که در خیلی از موارد باید از او الگو گرفت. به عنوان کسی که چند سال برای حضور در تیم ملی تلاش کردم به این نتیجه رسیدم که وی بهترین نفرات را برای مسابقات گزینش می‌کند و با کسی تعارف ندارد و هرکس عملکرد بهتری داشته باشد قطعا در تیم ملی جای خواهد داشت.

دادمرز در مورد امکانات فراهم شده برای آماده سازی تیم‌های ملی کشتی گفت: واقعا شرایط نسبت به چند سال گذشته بسیار تفاوت کرده است. من سال ۲۰۱۹ عازم رقابت‌های جوانان بودم و علیرضا دبیر در بین ما آمد و گفت شرمنده ام که شرایط به اینگونه است و حتما من آن را تغییر می‌دهم و پس از گذشت ۳ سال از آن زمان تحول بزرگی ایجاد شده و ما از همه لحاظ امکانات خوبی را داریم.

ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان در مورد اینکه رابطه‌ی وی و کشتی گیران در اردو‌ها به چه نحوی است گفت: در حال حاضر من، مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده خوزستانی‌های تیم ملی کشتی فرنگی هستیم ما از سال ۲۰۱۵ در تیم‌های ملی رده‌ی پایه بودیم و با هم به رده‌ی بزرگسالان آمده ایم، از سوی دیگر سایر کشتی گیران نیز خیلی با هم رابطه صمیمی و خوبی دارند، اما باید یک قدردانی از محمدعلی گرایی به عنوان کاپیتان تیم و یک قدرانی ویژه از محمدرضا گرایی به عنوان مدال آوران طلای المپیک و جهان داشته باشم که بسیار بزرگوارند و بنده شخصا رفتار و منشی از این دو برادر دیده ام که شاید راضی به بیان آن توسط بنده در رسانه‌ها نباشند.

دادمرز گفت: به شخصه دوست دارم که پس از چندین سال تیم ملی کشتی فرنگی را در سنگین وزن صاحب یک مدال خوشرنگ کنم و در پایان از مردم عزیز شهرم ایذه و تمامی مردم ایران که در فکر ما هستند تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که برای موفقیت تیم‌های ملی کشتی در رقابت‌های جهانی صربستان دعا کنند.

نظر شما