شناسهٔ خبر: 67266442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غم دنیا روی دوش فرشته خوشبختی ایرالکو (عکس)

مدافع آلومینیوم امیدوار بود سال موفق خود را همراه با کسب جام در این تیم به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که مقطعی از دور برگشت با کمبود شدید بازیکن مواجه بود و غیبت مهره‌های کلیدی مثل بهروز نوروزی‌فرد در خط دفاعی موجب شد تا چالش جدی داشته باشند، با بازگشت این بازیکن شرایط خوبی به دست آورد و غیر از باخت برابر سپاهان در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، دیگر در جریان بازی‌ها متحمل شکست نشد تا اینکه در ضربات پنالتی مقابل مس رفسنجان نتیجه را واگذار کردند.

بهروز نوروزی‌فرد که سال گذشته با نظر سید مجتبی حسینی به آلومینیوم اراک اضافه شد، فصل موفقی همراه با این تیم داشت و با وجود آسیب دیدگی از ناحیه سر در تمرینات، خودش را به مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان رساند و عملکرد مطمئنی در این بازی ارائه داد ولی نتوانست همراه تیمش به فینال برسد.

2045346

این مدافع بلند قامت که یک گل سه امتیازی هم در فصل اخیر به ثمر رساند، در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس با شکستگی فک مواجه شد و مدتی از میادین دور بود ولی پس از بازگشت به شرایط بازی عملکرد درخشانی داشت و سعی کرد تیمش را در رسیدن به فینال جام حذفی کمک کند که ضربات پنالتی مانع از این اتفاق شد.

نوروزی‌فرد پس از دیدار مقابل مس رفسنجان یکی از غمگین‌ترین بازیکنان آلومینیوم بود و تا دقایقی پس از آخرین پنالتی حریف، روی زمین نشسته و ناباورانه خوشحالی نارنجی پوشان را تماشا می‌کرد.

نظر شما