شناسهٔ خبر: 67266441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمیدی: مراجع قضایی فدراسیون تصمیم‌گیرنده است

واکنش رئیس دادگستری کرمان به سقوط مس!

رئیس دادگستری استان کرمان اعلام کرد تشخیص سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر برعهده فدراسیون فوتبال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بحث سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر در روزهای گذشته نگرانی‌های زیادی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده است. به همین دلیل امروز در نشست خبری حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان این مسئله مورد پرسش از او قرار گرفت.

رئیس دادگستری کرمان درباره احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر گفت: ما در حال بررسی ابعاد پرونده هستیم، اما اینکه چه نتیجه‌ای در انتظار مس رفسنجان است، به ما ارتباط ندارد. فدراسیون فوتبال در کمیته‌های انضباطی و استیناف و برخی مقررات بین‌المللی تصمیم‌گیرنده است. خود مسئولان فدراسیون فوتبال هم پیگیر هستند. با ما در ارتباط هستند و مکاتباتی داشته‌اند. قرار بر این است که مستندات موجود را به آنها اعلام کنیم و در اختیار سازمان لیگ بگذاریم.

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: اینکه آیا مجازات فوتبالی در انتظار مس است یا نه، اینکه به رتبه‌های پایین‌تر سقوط می‌کند یا نه به دستگاه قضایی ارتباط ندارد. مراجع شبه قضایی در فدراسیون فوتبال مثل کمیته‌های انضباطی و استیناف برنامه‌ریزی و پیگیری می‌کنند. ما مسئولان رسیدگی به جرم در این پرونده هستیم.

رئیس دادگستری کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا تبانی صورت گرفته یا نه، افزود: نمی‌شود قاطع بگوییم تبانی شکل گرفته یا نه، از طریق افرادی که احضار یا دستگیر شده‌اند موضوع را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه برسیم.

نظر شما