شناسهٔ خبر: 67286195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

یوویچ فرشته نجات صربستان مقابل اسلوونی شد

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛ جدال تیم‌های اسلوونی و صربستان در در گروه C یورو ۲۰۲۴ با تساوی خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یوفا) از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) با برگزاری دیدار اسلوونی و صربستان از  گروه C و در در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ  پیگیری شد. این بازی که قضاوت آن برعهده ایستوان کواکس از رومانی بود، با تساوی یک - یک پایان یافت.

در نیمه اول اسلوونی خطرناک‌ترین موقعیت را خلق کرد و در دقیقه 38 تا آستانه رسیدن به گل اول بازی پیش رفت، اما ضربه «تیمی مکس الشنیک» به تیر عمودی دروازه صرب‌ها خورد و توپ برگشتی را هم بنجامین ششکو به بیرون زد. در دقیقه 42 هم یان اوبلاک دروازه‌بان سرشناس تیم ملی اسلوونی، میتروویچ را در گلزنی  ناکام گذاشت.

در نیمه دوم اسلوونی مزد بازی خوبش را گرفت و کارنیچنیک در دقیقه 69 توپ ارسالی الشنیک را با ضربه‌ای ساده وارد دروازه‌ صربستان کرد. دو دقیقه بعد از این گل، شاگردان دراگان استویکوویچ که برای زدن گل تساوی جلو کشیده بودند، توسط میتروویچ صاحب موقعیت خوبی شدند که ضربه این بازیکن در حالی که در چند قدمی دروازه بود و کاری هم از دست اوبلاک برنمی‌آمد، به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه مدافع اسلوونی توپ را دور کرد.

در ادامه تلاش صرب‌ها برای رسیدن به گل تساوی بی‌نتیجه بود، تا اینکه لوکا یوویچ که در دقیقه 64 به جای دوشان ولاهوویچ به بازی آمده بود، در دقیقه 5+90 روی یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه حریف را بازکرد و امیدهای صربستان برای صعود از مرحله گروهی را زنده نگه داشت.

با این نتیجه شاگردان ماتیاژ کِک 2 امتیازی شدند و در رده دوم جدول رده‌بندی گروه C قرار گرفتند. صربستان هم یک امتیازی شد و در قعر گروه ایستاد.

در همین چارچوب امشب دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که در اولین بازی تیم‌های دانمارک و انگلیس از ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند و از ساعت 22:30 هم دیدار حساس اسپانیا و ایتالیا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما