شناسهٔ خبر: 49778977 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عباسی:

عملکرد آموزگاران در دوران شیوع کرونا مطلوب بود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزگاران با تلاش‌های شبانه‌روزی خود توانایی، دانش و قدرت را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند و در تعلیم و تربیت آنان نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین نمادین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری در مجتمع شبانه‌روزی عشایری دخترانه دوپلان شهرستان کیار وابسته به آموزش و پرورش عشایری با اشاره به تعطیلی فیزیکی مدارس در زمان شیوع کرونا گفت: آموزگاران این استان در دوران شیوع ویروس کرونا عملکرد مطلوبی در فضای مجازی داشتند.

او افزود: تعلیم و تربیت همراه با معنویت منجر به ساختن اسطوره‌ها و قهرمان‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید

عباسی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره «علی لندی» از اهالی روستای لندی چهارمحال و بختیاری و دانش‌آموز یکی از مدرسه‌های شهرکرد اضافه کرد: این دانش‌آموز با روحیه ایثار و فداکاری و از جان‌گذشتگی خود به دل آتش زد تا جان افراد دیگری را نجات دهد.

او ادامه داد: آموزگاران با تلاش‌های شبانه‌روزی خود توانایی، دانش و قدرت را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند و در تعلیم و تربیت آنان نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

عباسی با اشاره به برگزاری برخی کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری و بعضی دیگر به‌طور حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌علت شیوع ویروس کرونا یادآور شد: بعد از انجام واکسیناسیون، به احتمال قوی کلاس‌های درس حضوری برگزار می‌شود.

او با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان کیار و به خصوص دهستان مشایخ یادآور شد: برای جاده ناغان به دوپلان ۶۰۰ میلیارد ریال، جاده دوپلان به فیروزآباد ۴۰۰ میلیارد ریال، جاده فیروزآباد به بره‌مُرده ۵۰۰ میلیارد ریال، گٍل‌سفید به لردگان یک‌هزار میلیارد ریال، بروجن به سبزکوه ۴۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته و یا هزینه شده است.

عباسی با اشاره به انجام عملیات گازرسانی به روستا‌های برنجان تا دورک و بهسازی روستا‌های شهرستان کیار گفت: به‌تازگی قرارداد احداث جاده گورمیزه اردل به دوپلان با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار بسته شد.

انتهای پیام/ف

نظر شما