شناسهٔ خبر: 49770311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در ۲ هزار و ۸۳۱ مدرسه تحصیل می‌کنند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از سوم مهرماه گفت: دانش‌آموزان این استان در سال‌تحصیلی جاری در ۲ هزار و ۸۳۱ مدرسه مشغول به تحصیل شدند.

صاحب‌خبر -

فرحناز قائدامینی روز شنبه در آیین نمادین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری در مجتمع شبانه‌روزی عشایری دخترانه دوپلان شهرستان کیار وابسته به آموزش و پرورش عشایری تاکید کرد: از مجموع این مدارس، یک‌هزار و ۳۱ مدرسه مختص دانش‌آموزان کلاس اول است و امسال افزون‌بر ۲۱ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در این استان تحصیل خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز کردند.

قائدامینی تصریح کرد: کلاس‌های درس مدارس چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی براساس شیوه‌نامه ابلاغی اجرایی از سوی وزارت آموزش و پرورش و پس از انجام واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر برنامه‌ریزی برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس در سال‌جاری، بهره‌مندی از ظرفیت شبکه شاد و آموزش تلویزیونی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، آمار دانش‌آموزان چهارمحال وبختیاری در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۱۳ هزار نفر در مقاطع مختلف تحصیلی بود.

در این آیین مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

دوپلان مرکز دهستان مشایخ بخش ناغان شهرستان کیار در ۱۰۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما