شناسهٔ خبر: 49800836 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماز شوق وصل در مدارس چهارمحال و بختیاری اقامه شد

همزمان با بازگشایی مدارس، نخستین نماز جماعت ظهر و عصر با عنوان نماز شوق وصل در مدار استان چهارمحال و بختیاری اقامه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، همزمان با بازگشایی مدارس، نخستین نماز جماعت ظهر و عصر با عنوان نماز شوق وصل با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولین در دبیرستان دخترانه مرضیه منظریه شهرکرد اقامه شد.

جت اسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از دلاوری‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

او هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر دانست و ادامه داد: ملت ما در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر حجم گسترده‌ای از دشمنان که از صدام و عراق حمایت می‌کردند بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه ایمان و معنویت را نقش کلیدی پیروزی در جنگ برشمرد و افزود: در واقع چیزی که به جنگ اصالت داده و هویت واقعی آن را ساخته بود، انگیزه ایمان و معنویت موجود در رزمندگان عاشق اسلام، امام (ره) و جمهوری اسلامی بود.

در این آیین  زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نیز به صدا در آمد.

انتهای پیام/خ

نظر شما