شناسهٔ خبر: 49017251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه موفقیت دولت سیزدهم توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبری است

امام جمعه خرمدره گفت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه‌ها را در تشکیل دولت مدّ نظر قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره به برگزاری پرشور عزاداری دهه اول محرم با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری ثابت کرد که هیچ گونه تقابلی بین برگزاری مناسک و مراسمات دینی به عنوان یک ضرورت غیر قابل تعطیل و رعایت ضوابط بهداشتی وجود ندارد. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به تعطیلی‌های کشور با تصویب ستاد کرونا گفت: تعطیلی اواخر مرداد همانند تعطیلی اوایل مرداد و افزایش‌ مسافرت‌ها به دلیل تعطیلی، آمار ابتلا و فوتی را افزایش خواهد داد. 

وی در ادامه با تبیین مسائل مربوط به واردات واکسن به کشور افزود:واردات واکسن به هیچ وجه ممنوع نبوده و بلکه واکسن آمریکایی به دلیل سوابق ننگین آمریکا، چه به لحاظ امنیت بیولوژیکی و چه به لحاظ عهدشکنی در معاملات در معرض بدبینی بوده است.   

زاهدی‌پور با اشاره به رفع موانع واردات واکسن کرونا از سوی دشمن بعد از تولید واکسن بومی گفت: این اقدام نوعی جنگ سیاسی به بهانه بهداشت و سلامتی انسان‌هاست. 

امام جمعه خرمدره تصریح کرد: دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا از تولید واکسن کرونا در ایران عصبانی هستند و با سیاسی‌کاری‌های اخیر تلاش در زیر سؤال بردن این افتخار ملی هستند. 

وی ادامه داد: حربه تحریمی دشمن در بازار مسکن نشان داد که خنثی سازی تحریم‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان لازم و ضروری است. 

زاهدی‌پور با بیان اینکه برخی ساده لوحان فکر می‌کنند که با واردات ۱۵۰ میلیون دوزی واکسن کرونا، دیگر نیاز به واکسن کرونا و تولید آن نداریم، ادامه داد: این در حالی است که قطعاً ویروس کرونا مانند ویروس آنفلوانزا، سال‌های سال خواهد ماند. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به تشکیل دولت سیزدهم گفت: طبق فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامى، دولتى با ویژگى «مومن بودن» و «جوان و با نشاط بودن» و «کار بلد بودن»، سه شاخصه اصلى دولت سیزدهم باید باشد تا براى «دردهاى مزمن جامعه» راه علاج بجوید.

وی با اشاره به تنها راه موفقیت دولت سیزدهم و علاج دردهای مردم اظهار داشت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم، صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه‌ها را در تشکیل دولت مدّ نظر قرار دهند. 

زاهدی‌پور در ادامه با اشاره به اتفاقات کشور افغانستان و روی کار آمدن طالبان در این کشور گفت: مقایسه وضعیت افغانستان با سوریه و عراق و امثال آن توسط برخی سیاسیون نشان از عدم درک سیاسی درست آن‌ها بوده و در عین حال هدف برخی‌ها از مقایسه افغانستان با سوریه و عراق، زیر سؤال بردن محور مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت است.

انتهای پیام/73002/ق

نظر شما