شناسهٔ خبر: 49018157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تنها راه موفقیت دولت سیزدهم توجه به شاخصه های اعلامی از سوی رهبر است

به گفته حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی‌پور، تنها راه موفقیت دولت سیزدهم، صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه خرمدره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره به برگزاری پرشور عزاداری دهه اول محرم با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری ثابت کرد که هیچ گونه تقابلی بین برگزاری مناسک و مراسمات دینی به عنوان یک ضرورت غیر قابل تعطیل و رعایت ضوابط بهداشتی وجود ندارد. 

 

 

 حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور با اشاره به تعطیلی‌های کشور با تصویب ستاد کرونا گفت: تعطیلی اواخر مرداد همانند تعطیلی اوایل مرداد و افزایش‌ مسافرت‌ها به دلیل تعطیلی، آمار ابتلا و فوتی را افزایش خواهد داد. 

 

 

وی در ادامه با تبیین مسائل مربوط به واردات واکسن به کشور افزود:واردات واکسن به هیچ وجه ممنوع نبوده و بلکه واکسن آمریکایی به دلیل سوابق ننگین آمریکا، چه به لحاظ امنیت بیولوژیکی و چه به لحاظ عهدشکنی در معاملات در معرض بدبینی بوده است.   

 

 

زاهدی پور با اشاره به رفع موانع واردات واکسن کرونا از سوی دشمن بعد از تولید واکسن بومی گفت: این اقدام نوعی جنگ سیاسی به بهانه بهداشت و سلامتی انسان‌هاست.

 

 

امام جمعه خرمدره تصریح کرد: دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا از تولید واکسن کرونا در ایران عصبانی هستند و با سیاسی‌کاری‌های اخیر تلاش در زیر سؤال بردن این افتخار ملی هستند. 

 

 

وی ادامه داد: حربه تحریمی دشمن در بازار مسکن نشان داد که خنثی سازی تحریم‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان لازم و ضروری است. 

 

 

وی با بیان اینکه برخی ساده لوحان فکر می‌کنند که با واردات ۱۵۰ میلیون دوزی واکسن کرونا، دیگر نیاز به واکسن کرونا و تولید آن نداریم، ادامه داد: این در حالی است که قطعاً ویروس کرونا مانند ویروس آنفلوانزا، سال‌های سال خواهد ماند. 

 

 

وی با اشاره به تشکیل دولت سیزدهم گفت: طبق فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامى، دولتى با ویژگى «مومن بودن» و «جوان و با نشاط بودن» و «کار بلد بودن»، سه شاخصه اصلى دولت سیزدهم باید باشد تا براى «دردهاى مزمن جامعه» راه علاج بجوید.

 

 

حسینی نسب با اشاره به تنها راه موفقیت دولت سیزدهم و علاج دردهای مردم اظهار داشت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم، صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه‌ها را در تشکیل دولت مدّ نظر قرار دهند. 

 

 

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات کشور افغانستان و روی کار آمدن طالبان در این کشور گفت: مقایسه وضعیت افغانستان با سوریه و عراق و امثال آن توسط برخی سیاسیون نشان از عدم درک سیاسی درست آن‌ها بوده و در عین حال هدف برخی‌ها از مقایسه افغانستان با سوریه و عراق، زیر سؤال بردن محور مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت است.

پایان پیام/73

نظر شما