شناسهٔ خبر: 67224908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه یاسوج:

اساتید دانشگاه‌ها برای انتخاب اصلح نقش لیدری را داشته باشند

عیسی فتحی

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اساتید دانشگاه‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح نقش لیدری را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

بهادر کرمی در نشست شورای فرهنگی دانشگاه‌های استان در دانشگاه یاسوج افزود: دانشگاه یاسوج و همه مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد باید در عرصه مهم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پای کار باشند.

وی همچنین با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: امسال ۲۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام می شوند.

حجت الاسلام امرالله اندرزیان، معاون امور فرهنگی دانشگاه یاسوج نیز در ادمه گفت: هدف ما در انتخابات ریاست جمهوری اخیر انتخاب اصلح است و ما به عنوان متولیان فرهنگی باید به افزایش مشارکت کمک کنیم.

وی افزود: دانشگاه مبداء تحولات سیاسی فرهنگی و اجتماعی است، پس دانشگاه‌ها در این عرصه مهم سیاسی باید نقش خود را ایفاء کنند.

سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: برای پر شور کردن انتخابات باید تشکل‌های دانشجویی پای کار بیایند تا نقش دانشگاه ها در این عرصه مهم  پر رنگ تر شود.

وی خودزنی های سیاسی در عرصه ملی را یکی از آسیب‌های جدی برای مشارکت برشمرد و افزود: باید این خودزنی ها به حداقل برسد.

همچنین صالحی رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سطح دانشگاه‌ها تریبون آزاد برگزاری می شود و جهت افزایش مشارکت مناظرات دانشجویی برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: صندوق سیار باید در سطح خوابگاه‌ها برای اخذ رای دانشجویان فعال شود.

علی اکبر دسترنج، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همه ما کارگزاران این نظام هستیم باید دنبال افزایش مشارکت باشیم تا مشارکت بالا ببریم

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ما باید تلاش کنیم تا مسیر درست را برای انتخاب اصلح به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما