شناسهٔ خبر: 48747744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خواست مردم از دولت جدید توجه به تولید داخلی است

امام جمعه خرمدره گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب و خود رئیس جمهور تأکید دارند، حرکت در مسیر ولایت و همراهی تام و کامل با آن و نگاه به درون و توجه به تولید داخلی و فرهنگ ایرانی اسلامی و تلاش در رفع مشکلات مختلف کشور خواست مردم ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به شخصیت رئیس جمهور منتخب و تعابیر بلند رهبر معظم انقلاب در مورد وی؛ مانند شخصیت مردمی، و عالیقدر، مزین به پرهیزگاری و خردمندی دارای سوابق درخشان مدیریت، باعزم راسخ در پیمودن مسیر نورانی انقلاب، عالم فرزانه و خستگی‌ناپذیر و کارآزموده اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب و خود رئیس جمهور تأکید دارند، حرکت در مسیر ولایت و همراهی تام و کامل با آن و نگاه به درون و توجه به تولید داخلی و فرهنگ ایرانی اسلامی و تلاش در رفع مشکلات مختلف کشور خواست مردم ایران بوده و به لطف خدا و با توجه به سوابق آیت الله رئیسی امیدواریم این خواست‌ها به تدریج برآورده شود. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور جدید کشورمان در مراسم تحلیف افزود: سخنرانی رئیس جمهور در مراسم تحلیف، انقلابی و هوشمندانه بود و همه مردم و مسؤولان باید دولت را در این زمینه یاری کنند. 

وی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: توجه به فلسفه قیام عاشورا و پیامدهای آن، نشان از جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر  دارد و احیای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج آن ضامن اجرای عدالت در جامعه بشری و احیای ارزش‌ها و حقوق انسانی است. 

زاهدی پور با اشاره به تهدید به جنگ از سوی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن منشأ جنایت‌های مختلف در منطقه‌اند و متهم کردن ایران فرار به جلو برای انحراف افکار عمومی است. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به تهدید به جنگ از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس می‌داند که در صورت هر گونه جنگ یا درگیری بین ایران و رژیم اشغالگر قدس، نه تنها خود آن رژیم که بلکه منافع همه حامیان آن در منطقه نابود خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ق

نظر شما