شناسهٔ خبر: 49198545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت از تولید اولویت دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دادگستری زنجان در راستای حمایت و رفع موانع تولید اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه با استاندار زنجان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در زنجان به‌ویژه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان در گرو همکاری و حمایت استانداری محقق شد که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: دادگستری زنجان در راستای حمایت از تولید و رفع موانع آن، اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده که این اقدامات با همراهی و پشتیبانی مسوولان استان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره جدید قوه قضاییه دوره تحول و تعالی است، بیان کرد: پیگیری و اجرای برنامه‌ها در استان در سایه وحدت و همکاری همه مسؤولان است و دادگستری زنجان در راستای نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه همراه با سایر دستگاه‌ها حضور فعال و اثرگذار خواهد داشت.

استاندار زنجان در این جلسه از نقش موثر دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید و رفع موانع از واحدهای تولیدی تقدیر کرد و گفت: در راستای تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان با استانداری و دستگاه‌های اجرایی توفیقات و اقدامات موثری برداشته شد که مصداق بارز این همکاری و همراهی در حل مشکل شرکت ایران ترانسفو زنجان که جزو پنج شرکت بزرگ در کشور محسوب می‌شود، است.

فتح‌الله حقیقی گفت: بدون ورود و حمایت  قاطع و اثر گذار دادگستری استان این مشکل بزرگ حل شدنی نبود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی با تأکید بر اینکه در گرو وحدت و همدلی میان مسؤولان استان ارائه خدمت به مردم، پیگیری و حل مشکلات استان شتاب مضاعف و خروجی مثبت داشت، افزود: نگاه مساعدتی و تلاش برای حل مشکلات استان در میان مسؤولان نقطه قوت زنجان است که امروز شاهد اتحاد و همراهی‌ها هستیم.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل همراهی دستگاه قضایی و شورای تامین، نقش و حضور اثر گذار دادگستری استان در حل مشکلات و تنگناها راهگشاست.

وی تصریح کرد: دادگستری زنجان در راستای نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه در کنار  سایر دستگاه‌ها حضور فعال و اثر گذار دارد.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما