شناسهٔ خبر: 66712846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار سرخس

از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد

به صورت هوایی با ارسال مایحتاج ضروری مردم آنجا را پشتیبانی می کنیم تا مشکل مرتفع شود. 

صاحب‌خبر -

از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،حسن نوری زاده فرماندار سرخس با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان سرخس و اقدامات اجرا شده پیرامون مدیریت بارندگی‌ها گفت: در شهرستان سرخس یکی از مباحث اصلی ما الحاق آب کشف رود و مشهد است که وارد سرخس و روستای شوریجه می‌شود. 
او افزود:در بستر سیل اصلی شهرستان خوشبختانه فوتی نداشته‌ایم، اما امروز جریان سیل تعدادی از احشام یک دامدار را با خود برد و هم‌اکنون با حضور در صحنه مشغول بررسی موضوع هستیم. 
حسن نوری زاده با بیان اینکه شهرستان سرخس را به ۴ قسمت برای مدیریت بحران تقسیم کرده‌ایم، گفت: ستاد مرکزی مدیریت بحران شهرستان فعال است، در بخش مرزداران و قسمتی از روستا‌ها بخشدار شهرستان را مستقر کرد‌ه‌ایم.
نوری زاد‌ه با اشاره به اینکه بیشترین حجم بارش‌های شهرستان سرخس در ۴۸ ساعت آینده خواهد بود، افزود: با تدابیر صورت گرفته برای تخلیه نشدن روستای سنگر شهرستان که دارای ۵۰۰ خانوار است، انحرافی در مسیر اختلافی آب تجن ایجاد شد.
فرماندار سرخس با بیان اینکه مسیر جاده روستای معدن این شهرستان بازگشایی شده است، هم گفت: روستای شوریجه سفلی با توجه به مسیر عبور سیل از مشهد و ادامه آن در تجن مورد محاصره سیلاب قرار گرفته است و ضلع شمالی این روستا هم کوه‌های مرتفع قرار دارد.

وی افزود:بر این اساس با پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی و تماس با مجموعه هلال احمر مقرر شد با بالگرد، مواد غذایی، دارویی، شیرخشک و مایحتاج ضروری مردم را تحویل آ‌نها دهیم. 

نظر شما