شناسهٔ خبر: 49018590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صنایع دفاعى، مانع تعرض دشمن به کشور شده است

امام جمعه قیدار با بیان اینکه صنایع دفاعى یکى از ارکان مهم تأمین امنیت ملى هر کشورى است، گفت: صنعت دفاعی کشور موجب عصبانیت و هراس دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران شده و باعث شده دشمنان چشم طمع و تعرض به این حوزه را نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با بیان اینکه عاشورا به شیعه یک روح شکست‌ناپذیری داده است، اظهار کرد: هر واقعیتی که رنگ الهی به خود گیرد، شکست‌ناپذیر می‌شود و در حصار زمان باقی نمی‌ماند.

امام جمعه قیدار به نام‌گذاری 31 مردادماه به عنوان صنعت دفاعی‏ اشاره و تصریح کرد: این روز، روز نماد اعتماد به نفس و پیشرفت ملت ایران در عرصه اقتدار دفاعى و تحریم ‏شکنى است و باید به همه مجاهدان این عرصه که باعث پیشرفت صنایع دفاعى کشور شدند، تبریک گفت.

وی با بیان اینکه صنایع دفاعى یکى از ارکان مهم تأمین امنیت ملى هر کشورى است، افزود: آنچه امروز و با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی موجب پویایی صنعت دفاعی کشور و عصبانیت و هراس دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران شده و باعث شده دشمنان چشم طمع و تعرض به این حوزه را داشته باشند هوشمندی، درایت و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‏الله العظمی امام خامنه‏ای (مدظله‏العالی) است.

موسوی با بیان اینکه 30 مرداد روز جهانی مسجد نام‌گذاری شده است، افزود: به پیشنهاد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با تصویب وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی در اجلاس تهران سی‏ ویکم مرداد، همزمان با سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی روز جهانی مسجد نام‌گذاری شد.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه دوران صدر اسلام، درخشان‌‏ترین دوره در طول حیات مساجد است، که در آن زمان، مسجد محل عبادت، محل فعالیت‏‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، قضایی و نظامی به‏ شمار می‌‏آمد، ادامه داد: برای احیای هرچه بیشتر مساجد باید کوشید آن‏ها هرچه بیشتر به مساجد صدر اسلام نزدیک شوند و توانایی‌‏های فراوان خود را به فعلیت برسانند.

وی تاکید کرد: مسجد، محل گردهمایی مسلمانان و تجلی‏‌گاه پرشکوه انسجام و یک‏پارچگی ملت مسلمان است، چرا که مسجد، حافظ سلامت دین و جامعه است.

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما