شناسهٔ خبر: 66712652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

اعلام آمادگی تیم‌های تخصصی داوطلب محب در ارائه خدمات به مردم سیل‌زده خراسان رضوی

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه سیل‌زدگی در برخی از مناطق، بر اعلام آمادگی تیم‌های تخصصی داوطلب محب در ارائه خدمات به مردم سیل‌زده خراسان رضوی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

صاحب‌خبر -

 تیم‌های تخصصی داوطلب طرح مداخلات و حمایت‌های روانی اجتماعی در بحران آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حمایتی و روانشناختی به مردم سیل زده خراسان رضوی و استان‌های همجوار را دارد.

این اداره کل بدینوسیله آمادگی خود را در اعزام داوطلبین به محلات سیل‌زده عنوان می‌دارد و درصورت نیاز و اعلام فراخوان مدیریت بحران استان به داوطلبین محترم اطلاع‌رسانی می‌گردد.

درحال حاضر شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه بحران روحی روانی به‌واسطه وقوع حادثه اخیر با سامانه تلفنی 1480 تماس حاصل نمایند و خدمات مشاوره در موضوعات اضطراب، استرس، تروما، سوگ و...را دریافت نمایند. در صورت نیاز به مشاوره حضوری ارجاع رایگان به متخصصین نیز انجام می‌پذیرد.

 گفتنی است، خط 123اورژانس اجتماعی نیز آمادگی 24ساعته جهت دریافت و اعلام گزارشات مربوط به مداخله در فوریت‌های اجتماعی را دارد.

  با یاری خداوند در کنارهموطنان عزیزمان هستیم.

مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

نظر شما