شناسهٔ خبر: 47418486 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل ارشاد کرمان:

از ظرفیت فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات استفاده شود

محمدرضا علیزاده گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه شورای معاونان این اداره کل، یکی از توانمندی‌های حوزه فرهنگ و هنر را استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزره است.

او با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: ما در سه بخش رسانه، تبلیغات و چاپخانه‌ها، وظایف قانونی و حوزه نظارت بر عهده داریم.

علیزاده افزود: تاکید ما این است که این وظایف به نحو شایسته‌ای به انجام برسد، اما وظیفه دیگر ما استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ست تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و موثران فرهنگی در همه دوره‌های گذشته با حضور، همراهی و مشارکت خود، سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشتند و در انتخابات پیش رو نیز با استفاده از این توان و اثر گذاری می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

انتهای پیام/ب

نظر شما