شناسهٔ خبر: 47449098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تأکید مدیرکل ورزش کرمان به استفاده از ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با توصیه به نداشتن هرگونه سیاسی کاری و یا طرفداری از هر حزب، جناح و یا گروهی فقط برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حفظ اقتدار نظام را خواهانیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در آستانه یک رویداد و اتفاق بزرگ در کشور و استان هستیم، گفت: این اتفاق مهم، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

او افزود: نباید به این مسئله سطحی نگاه کنیم؛ چرا که این مسئله جدی است و به عنوان کسی که در چارچوب قوانین و ضوابط کشور کار می کنیم، این تکلیفی برای همه ماست.

پاریزی تصریح کرد: البته این تکلیف برای ما که مسئولیت داریم بیشتر است، به ویژه در حوزه قهرمانان ورزشی با توجه به محبوبیت و جایگاهی که در جامعه دارند، باید سایرین را به حضور پررنگ در انتخابات ترغیب کنند.

پاریزی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها خواست: از سیاسی کاری بپرهیزند و از ظرفیت دستگاه، اماکن و مجموعه به نفع هیچ کس استفاده نکنند؛ اما برای حضور حداکثری  مردم  در انتخابات و ثبت یک رویداد مهم تاریخی دیگر در این بخش تلاش کنند.

انتهای پیام/ب

نظر شما