شناسهٔ خبر: 47491232 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از طرح پویش ملی «نامه ایرانیان به رییس جمهور» در صداوسیمای کرمان

در دیدار مسئولان سازمان بسیج اساتید استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از طرح پویش ملی «نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم» رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبری فر رئیس سازمان بسیج اساتید استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: تلاش سازمان بسیج اساتید در انتخابات پیش رو روشنگری و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

او افزود: در پویش ملی "نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم" مردم می‌توانند مطالبات خود را از رئیس جمهور سیزدهم مطرح کنند تا هم از طریق کارشناسان تحلیل و بررسی شود و هم مورد توجه مسئولان و رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

عارفی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست گفت: صدا و سیما امروز با توجه به امکانات گسترده رسانه‌های دشمن و فشار‌های معاندین به خوبی در جنگ نرم با توطئه‌ها و دسیسه‌ها مبارزه می‌کند.

او افزود: بسیج هم بخش مهمی از قدرت نرم کشور است و بسیج اساتید از تاثیرگذارترین سازمان‌های بسیج است.

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم در این دیدار گفت: ارتباط ما با دانشگاه و بسیج ارتباطی مهم و تاثیرگذار است و در برنامه‌های مختلف صدا وسیما این ارتباط و تاثیرگذاری کاملاً روشن است.

او با اشاره به برنامه ریزی‌های صدا وسیما در مورد انتخابات پیش رو افزود: هدف صدا و سیما، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و انتظار می‌رود، کرمان به عنوان پایتخت مقاومت و شهر سردار شهید سلیمانی همچون گذشته در این حوزه بدرخشد.

انتهای پیام/ب

نظر شما