شناسهٔ خبر: 47416643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات

علیزاده یکی از توانمندی های حوزه فرهنگ و هنر را استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان؛ محمدرضا علیزاده در جلسه شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تاکید کرد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان یکی از توانمندی های حوزه فرهنگ و هنر را استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات عنوان کرد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه این اداره کل در سه بخش رسانه، تبلیغات و چاپخانه‌ها، وظایف قانونی و حوزه نظارت را بر عهده دارد؛ تاکید کرد: باید این وظایف به نحو شایسته‌ای به انجام برسد.

 

 

 

علیزاده تصریح کرد: وظیفه دیگر ما استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری  و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا‌ است تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری باشیم.

 

 


وی یادآور شد: اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و موثران فرهنگی در همه دوره های گذشته با همراهی و مشارکت خود، سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشتند که در انتخابات پیش رو نیز با استفاده از این توان و اثر گذاری می‌توان  شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

پایان پیام/80

نظر شما