شناسهٔ خبر: 67766351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار شهرکرد خبر داد؛

اجرای عملیات خاکریزی و اجرای بیس در جاده نمایشگاه شهرکرد

شهرکرد-شهردار شهرکرد گفت: پیمانکار جدید برای اجرای عملیات خاکریزی و اجرای بیس جهت آسفالت در جاده جدید الاحداث اتصال جاده نمایشگاه شهرکرد به میدان حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) شروع به کار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واحدیان امروز در حاشیه بازدید از جاده نمایشگاه شهرکرد، اظهار کرد: اجرای پروژه اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) به طول سه کیلومتر و عرض ۶۰ متر توسط ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد در حال اجرا است و عملیات زیرسازی آن به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و دپو شن خاکی و سنگ انفجاری و زیرسازی شامل پخش شن خاکی، سنگ انفجاری، آب و غلتک انجام شده است، افزود: عملیات تعریض معبر به متراژ چهار هزار متر مکعب به مدت سه ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیمانکار جدید برای اجرای عملیات خاک‌ریزی و اجرای بیس جهت آسفالت شروع به کار کرده است.

واحدیان خاطرنشان کرد: به کمک این پروژه شهروندان ساکن در میرآباد شرقی و منظریه که قصد خروج از شهر به سمت شرق شهرکرد را دارند از این مسیر می‌توانند استفاده کنند و این معبر به کاهش بار ترافیکی در بلوار فارابی تقاطع کاشانی به فارابی و تقاطع فارابی به شریعتی و میدان شهدا، بلوار امام رضا (ع) و میدان معلم در ساعات شلوغ روز کمک خواهد کرد.

نظر شما