شناسهٔ خبر: 67767582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نگهداری پیشگیرانه (PM) کافوهای مخابراتی شهرستان دامغان و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی بانک‌ مسکن شهر سرخه

پروژه اجرای فیبرنوری بانک مسکن شهر سرخه، با هدف تقویت بستر و زیرساخت‌های ارتباطی عملیاتی شد و همچنین رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان از PM یا نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه کافوهای مخابراتی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجید نصیری با اعلام این خبر گفت: هدف اصلی عملیات PM، ایجاد روشی سیستماتیک جهت کنترل وضعیت کافو، تجهیزات موجود در آن، جلوگیری از هدر رفت انرژی و بهینه کردن ظرفیت و توانایی کافوهای مخابراتی به منظور رسیدن به حداکثر کارآیی و کاهش نرخ خرابی و از کار افتادگی آن‌ها است.

وی تصریح کرد: این عملیات که از کافو ۹ خیابان شهید بهشتی شهر دامغان آغاز شد، باعث افزایش دوره عمر مفید و کارآیی کافو و تجهیزات آن و همچنین کاهش هزینه‌های تکراری و متوالی و درنتیجه بالا بردن بهره‌وری انجام شد.

مجید نصیری با اشاره به اینکه عملیات نگهداری پیشگیرانه (PM) کافوها و سایر تجهیزات مخابراتی شهرستان دامغان بصورت دوره‌ای و در زمان‌بندی مناسب انجام می‌شود، خاطرنشان شد: جلوگیری از اختلال در سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی و همچنین صرفه‌جویی در زمان و انرژی، اولویت اصلی در انجام PM تجهیزات مخابراتی می‌باشد.

***تقویت زیرساخت‌های ارتباطی بانک‌ مسکن شهر سرخه با اجرای پروژه فیبرنوری مخابرات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، با توجه به اهمیت توسعه فیبرنوری برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی بانک‌ها، بانک مسکن شعبه سرخه به فیبرنوری مجهز و آماده خدمت‌رسانی با سرعت بیشتر و صرفه‌جویی در زمان برای مشتریان این بانک شد.

بر اساس این گزارش، اجرای این پروژه با عملیات حفاری و فیبرکشی به طول ۱۳۶ متر و اخراج ۲ دستگاه FAT با سرمایه‌گذاری اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرایی شد.

شایان ذکر است مخابرات استان سمنان در برنامه توسعه و ارتقاء سیستم‌های مخابراتی و به‌روز کردن تجهیزات ارتباطی، برنامه عبور از شبکه مس به فیبرنوری را با اولویت در دستور کار خود قرار داده و آمادگی کامل جهت تکمیل توسعه فیبرنوری منازل، کسب و کارها، سازمان‌ها و بخصوص بانک‌ها را دارد.

نظر شما