شناسهٔ خبر: 44123052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون فروش شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

تابستان امسال بدون خاموشی سپری شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با همکاری صاحبان واحدهای صنعتی و کاهش پیک بار، تابستان امسال بدون خاموشی در استان قزوین سپری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیدمحمد قافله باشی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین درباره اقدامات کاهش پیک در استان اظهار کرد: مجموع سهمیه کاهش پیک اختصاص داده شده برای استان قزوین ۱۰۰مگاوات است که برای اولین بار با رشد ۳۰درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شدیم.
او بیان کرد: توانستیم ۱۲۹.۸مگاوات در ساعت۱۴ و عملکرد ۱۲۹درصدی را که ۲۹مگاوات بیشتر از سقف تعیین شده است را صرفه جویی کرده و اهداف خود را محقق کنیم.
قافله باشی گفت: برنامه های پاسخگویی بار در سال جاری با همکاری صاحبان صنایع و کشاورزی به گونه ای تنظیم شد که مشترکین خانگی توانستند بدون خاموشی تابستان را سپری کنند و در این زمینه رتبه سوم کشوری را کسب کردیم.
او بیان کرد: در ماگزیمم عملکرد برنامه ۲۴ساعته صنعتی و ماگزیمم عملکرد برنامه ۲۴ساعته صنعتی، در میان ۳۹شرکت توزیع سراسر کشور رتبه دوم را کسب کردیم و در عملکرد برنامه مولدهای خود تامین رتبه چهارم بدست آمد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در عملکرد کل برنامه ها در روز پیک بحرانی کشور در تاریخ ۳۱ تیرماه امسال در ساعت ۱۴ به میزان ۸۰.۷ مگاوات همکاری مشتریکن اخذ شد و پیک سراسری به همین میزان کاهش یافت.
او تصریح کرد: در رتبه بندی گروهی نیز در گروه سوم با توجه به مجموع امتیاز برنامه های پاسخگویی بار و رعایت سقف پیک اعلامی از توانیر با امتیاز ۸۳.۱رتبه سوم کسب شد.
قافله باشی از تخصیص پاداش به مشترکان همکار صنعتی هم خبر داد و گفت: در سال جاری به مشترکان همکاری که در برنامه ریزی برای کاهش میزان مصرف و انتقال بار مصرف به ساعات دیگر مشارکت خوبی داشتند مبلغ ۸میلیارد تومان پاداش داده شد.

او بیان کرد: در استان قزوین ۶۱۸هزار مشترک داریم که ۴۸۷۰مشترک صنعتی و ۶۵۰۸مشترک کشاورزی است که با همکاری مشترکان صنعتی توانسته ایم از پیک مصرف در تابستان بدون خاموشی عبور کنیم.
قافله باشی در ادامه تصریح کرد: سالانه ۱۵هزار عدد فروش کنتور برق داریم که به دلیل کاهش تولید آن مشترکین گاهی در نوبت دریافت هم هستند که تلاش می کنیم نیازها به موقع تامین شود.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: امسال ۶۷۰۰مشترک جدید داریم و امیدواریم با حمایت توانیر بتوانیم اعتبارات آن را تامین کرده و به نیازها پاسخ دهیم.
این مقام مسئول بیان کرد: در استان ۲۶۱۷همکار دیماندی داریم که اکثر آنها با ما همکاری می کنند و با این مشارکت توانسته ایم برق پایدار در شبکه را تامین کنیم.
در استان قزوین از مجموع ۶۱۸هزار مشترک حدود ۴۸۸هزار و ۹۵۸مشترک خانگی است.

46

برچسب‌ها:

نظر شما