شناسهٔ خبر: 67276577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات، ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد

همدان- ایرنا- مسوول بسیج رسانه استان همدان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضریب امنیت کشور را در ابعاد بین المللی بالا می برد و قدرت رییس جمهور به عنوان نماینده مردم در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

ناصر قوامی مشفق روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همدان اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا در عرصه‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی فعال و پیشگام بوده است و در انتخابات اسفندماه گذشته نیز همچون یک پایگاه جریان ساز عمل کرد.

وی افزود: این رسانه پیرامون راهنمایی‌های ایام انتخابات، هرآنچه که در تولید محتوای رسانه‌ای برای اغنای مردم و حضور حداکثری داشت به کار گرفت و با مشارکت آن، حماسه و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.

قوامی مشفق با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در فقدان شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی انتخاباتی برگزار می‌شود تا فردی اصلح انتخاب شود و ادامه دهنده راه این شهید خدمت باشد.

وی با بیان اینکه بدون شک رای ما اثرگذار است، خاطرنشان کرد: برخی برای شرکت در انتخابات مصمم شده اند، برخی تصمیم نگرفته‌اند و برخی گلایه دارند؛ اما در این میان برخی در مسیر جریانات رسانه های دشمن قرار گرفته اند و می‌گویند رای من اثر گذار نیست.

مسوول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه جمهوریت اسلامی ما که مردم به طور مستقیم در آن مشارکت دارند در سطح دنیا بی نظیر است، گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، «مشارکت در انتخابات مانع دیکتاتوری است» و هرچقدر مشارکت بیشتر باشد سهم مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور بیشتر است.

جریان نفوذ می خواهد انتخابات کم رمق باشد

وی با اشاره به اینکه جریان نفوذ به طور دائم فعال است و تلاش خود را به کار گرفته اند تا انتخابات کم رمق بوده و مردم در انتخاب فرد اصلح گمراه شوند به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و تلاش افراد برای انتخاب اصلح اشاره کرد و ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات توسط قانون به رییس جمهور قدرت می‌دهند و همین قدرت در داخل کشور و عرصه‌های بین‌المللی اثرگذار است.

قوامی مشفق تصریح کرد: رییس جمهور باید با اندیشه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود کابینه را بسازد و در دل قانون اساسی برنامه‌های کشور را اجرا کند.

وی با بیان اینکه فرق است اینکه چه کسی رییس جمهور باشد، تاکید کرد: در گذشته دولتی داشتیم که همه مشکلات را به تحریم دشمنان گره زده بود و دولت دیگری هم داشتیم که با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مشکلات کشور را حل کرد.

مسوول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات،گفت: در نظام‌های مردم سالار مشارکت در انتخابات یک تکلیف اجتماعی است و در نظام اسلامی ما علاوه بر تکلیف اجتماعی به عنوان یک تکلیف شرعی نیز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان نهادی است که شبیه آن تقریبا در همه کشورها وجود دارد، بیان کرد: هر 6 نامزدی که از سوی شورای نگهبان شرایط آن‌ها احراز شده است، با نمره قابل قبولی در معرض رای مردم قرار می‌گیرند و مردم می‌توانند یکی از آن‌ها را به عنوان فرد اصلح انتخاب کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات، ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد

مردم برای شناخت فرد اصلح در انتخابات وقت بگذارند

قوامی مشفق با اشاره به اینکه مردم برای انتخاب فرد اصلح باید وقت بگذارند و مناظرات انتخاباتی را دنبال کنند، عنوان کرد: مومن و متدین بودن و تقوا داشتن یکی از مهمترین ویژگی‌های فرد اصلح است چراکه انسان‌های متدین برای پیشبرد کارهای کشور بیشتر عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور آینده باید دارای درک و فهم سیاسی باشد و مسایل خارجی و توطئه های دشمن را درک کند، ادامه داد: مهمترین دوقطبی که برای کشور اهمیت دارد دوقطبی استکبار و نظام اسلامی است.

مسوول بسیج رسانه استان همدان گفت: وابسته نبودن به مراکز قدرت و احزاب و همچنین اسراف نکردن در تبلیغات، و نداشتن وعده‌های غیر معقول و غیر اجرایی یکی دیگر از ویژگی‌های فرد اصلح است.

وی با اشاره به اینکه هرکس به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشد می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، اظهار کرد: این موضوع به این معنا نیست که با دنیا ارتباط نداشته باشیم؛ شهید رییسی نشان داد می‌توان در کنار پایبند بودن به ارزش‌های نظام، با کشورهای دنیا نیز ارتباط داشت.

قوامی مشفق با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه برای عقب مانده نشان دادن کشور تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌های داخلی در تبیین ارزش‌های نظام و همچنین تشخیص برنامه دشمن و تبیین آن برای مردم بسیار اثرگذار است.

مسوول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه مناظرات انتخاباتی فرصت بسیار خوبی برای شناخت فرد اصلح است، گفت: اگر نامزدی نتواند مظهر قدرت ایران در مناظرات انتخاباتی نشان دهد، به طور قطع در عرصه اجرایی نیز نمی‌تواند قدرت داشته باشد.

عنوان کرد: دشمن به دنبال بی رونق نشان دادن انتخابات در رسانه‌های خود است و تلاش دارد بدنه ملت را در برای دولت نا امید نشان دهد.

قوامی مشفق اظهار کرد: فرد اصلح باید شجاع، برنامه دار، خوشنام، جوانگرا، دشمن شناس و دارای روحیه عدالتخواهی و فساد ستیزی باشد، و با برداشتن فاصله‌ها خود را به مردم نزدیک کند.

وی افزود: برخی از دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها هنوز تصمیمی بر شرکت در انتخابات نگرفته اند که باید به رسانه دشمنان توجه نکنند و این را بدانند که نباید با وابستگی به بیگانگان، بگذاریم آن‌ها برای ما تصمیم‌گیری کنند.

مهندسی انتخابات کلیدواژه دشمن برای انحراف افکار عمومی

مسوول بسیج رسانه استان همدان با تاکید بر اینکه رسانه‌های بیگانه با کلیدواژه مهندسی انتخابات به دنبال بی رمق کردن جوانان و کاهش مشارکت حداکثری هستند، ادامه داد: مهندسی انتخابات وجود ندارد و تاریخ برگزاری انتخابات در دوره‌های گذشته نشان می‌دهد بارها شاهد روی کار آمدن جناح رقیب مجریان و دست اندرکاران انتخابات بوده ایم.

قوامی مشفق همچنین اظهار کرد: حتی در دوره هایی دولت هایی روی کار آمده اند که با مبانی انقلاب فاصله هایی داشته اند اما بدلیل اهمیت و احترام به رای مردم و جمهوریت، ارکان نظام در دوره ای که سرکار حضور داشته اند از آنها حمایت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در رای دادن فایده هست اما رای ندادن هیچ فایده ای برای ما ندارد، تاکید کرد: مشارکت بالا در انتخابات ضریب امنیت بالا در برابر دشمنان را به دنبال دارد و قدرت رییس جمهور به عنوان نماینده مردم در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

نظر شما