شناسهٔ خبر: 51671031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاونت فروش شرکت توزیع نیروی برق استان:

شرکت توزیع برق قزوین در عملکرد پاسخگویی بار حائز کسب رتبه برتر شد

معاونت فروش شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در عملکرد برنامه های پاسخگویی بار در پیک بار سال ١٤٠٠ حائزکسب رتبه برتر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید محمد قافله باشی،  معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به کسب رتبه این شرکت درعملکرد برنامه های پاسخگویی بار پیک بار سال 1400 گفت: براساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد برنامه های پاسخگویی بار ابلاغ شده از سوی شرکت توانیربه کل کشور، امتیاز عملکرد شرکتها بر مبنای 100 امتیاز و تقسیم بندی 40 امتیاز برای رعایت سقف پیک ابلاغ شده و 60 امتیاز برای اجرای سهمیه برنامه های پاسخگویی بار محاسبه شده است.

معاونت خدمات مشترکین بیان کرد: با توجه به نیاز شبکه سراسری به اجرای بیشتر از سهمیه های ابلاغ شده برنامه های پاسخگویی بار، امتیازی نیز برای اجرای بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده بود.

قافله باشی تصریح کرد: شرکتهای توزیع نیروی برق سراسر کشور به 4 گروه تقسیم بندی شده و عملکرد شرکتها در گروههای مربوطه با یکدیگر مقایسه شده است که شرکت توزیع در گروه سوم کشوری در میان شرکت های توزیع برق همدان، لرستان، کرمانشاه ، تبریز ،شمال کرمان ، بوشهر ، غرب مازندران و گلستان رتبه نخست را کسب نمود.

معاونت فروش و خدمات مشترکین با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق افزود : به منظور اجرای صحیح و درست مدیریت مصرف وتحقق اهداف آن در کاهش مصرف برق ، جابجایی بار در ساعات پیک و امضای تفاهم نامه با صنایع ازجمله راهکارهایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

قافله باشی بیان کرد : به جهت هماهنگی و همکاری با صنایع، سکسیونرهایی با قابلیت قطع از راه دور تهیه شده است که صنایع نیز موظف به تهیه دستگاهها و ابزارآلات با میزان بازدهی بالا و مصرف پایین شدند و خوشبختانه با همکاری مقابل تقدیر و شایسته صنایع استان، در پاسخگویی بار حائز رتبه شدیم.

معاون خدمات مشترکین برق استان درخصوص اهم برنامه مدیریت مصرف برق در سال آینده گفت : اجرای هدفمند برنامه های پاسخگویی بار به منظور کنترل سقف پیک مجاز مصرف و جلوگیری از خاموشی های بدون برنامه از مهمترین اقدام سال آینده به شمار می رود.

48

برچسب‌ها:

نظر شما