شناسهٔ خبر: 68319603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یحیی گل محمدی:

شایسته پیروزی بودیم/ انتظار می‌رود تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه اگر از فرصت‌ها استفاده‌ می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم، گفت: روزهای سختی را گذراندیم با این حال همه باید در کنار هم تیم شایسته‌ای بسازیم و تماشگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان یحیی گل محمدی امشب_پنجشنبه اول شهریور_ در نشست خبری خود پس از تساوی خانگی فولاد خوزستان برابر مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به نوع بازی که انجام دادیم این نتیجه لایق ما نبود تیم حریف تنها در ۲۰ دقیقه اول بهتر از ما بود اما رفته رفته توانستیم بازی را در دست بگیریم و موقعیت ایجاد کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و اگر بازیکنانم از فرصت‌ها استفاده می‌کردند می‌توانستیم برنده از بازی خارج کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه از تلاش بازیکنانم تشکر می‌کنم توضیح داد: این بازیکنان روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، هماهنگی تیم راحت نیست و به حمایت هواداران نیاز داریم.

گل محمدی اضافه کرد: برای اینکه تیم شایسته‌ای بسازیم کار سخت و زیادی در پیش داریم باید همه در کنار هم باشیم و با گذراندن این روزها تیمی بسازیم که هواداران زیادی را به ورزشگاه بکشانیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داشتم که استقبال بیشتری از بازی شود توضیح داد: تعداد صندلی‌هایی که پر شد به صورتی بود که انتظار داریم در بازی‌های آینده این تعداد از صندلی‌ها خالی باشد و بخش‌های بیشتری از استادیوم پر باشد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: همه بازیکنانم انگیزه زیادی دارند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند و بر همین اساس نیاز به دلگرمی و حمایت بیشتری داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم شاهد استادیوم پرتر و هم شاهد این باشیم که در زمین خودمان برنده بازی باشیم.

نظر شما