شناسهٔ خبر: 36669306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حقیقی اصل در گفتگو با دانشجو:

فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان کارآفرینان برتر استانی شناخته شدند

دو نفر از فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی و از آنان در جشنواره کار آفرینان برتر استان قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

علی حقیقی اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در جشنواره کارآفرینان برتر استان سمنان در سال ۹۸ محسن صابریان از شرکت مهندسی پویان صنعت قومس و محمدرضا محمدنژاد از شرکت سرگرمی سازان آسمان امید، از فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی و با حضور مسئولان استان از آنان قدر دانی شد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه در این جشنواره از ۱۲ کار آفرین برتر استانی تجلیل شد، افزود: شرکت سرگرمی سازان آسمان امید در زمینه تولید بازی‌های موبایل و شرکت مهندسی پویان صنعت قومس در زمینه طراحی و تولید انواع سامانه‌های کنترلی، مانیتورینگ و هشداردهنده در بستر مخابراتی تلفن همراه، تلفن ثابت و اینترنت فعالیت دارند.

حقیقی اصل افزود: انتخاب فناوران در این جشنواره که هر سال برگزار می‌شود، بر اساس معیار‌های حداقل سه سال فعالیت کارآفرین، زیان‌ده نبودن شرکت، رعایت استاندارد‌های اجباری تولید یا خدمات، مانند موارد بهداشتی و زیست‌محیطی، برخورداری کارکنان از شرایط قانون کار و بیمه و دارا بودن صورت مالی تصویب شده و مجامع عمومی سالانه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه سمنان بر اساس رسالت خود ضمن حمایت از فناوران برای راه اندازی کسب و کار جدید آنان را برای رسیدن به فنون رسیدن به موفقیت هدایت می‌کند.

نظر شما