شناسهٔ خبر: 36419071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان:

اپلیکیشن موبو قانون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان طراحی و تولید شد

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: یکی از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان موفق به طراحی و تولید اپلیکیشن موبو قانون شد.

صاحب‌خبر -

علی حقیقی اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: یکی از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان موفق به طراحی و تولید اپلیکیشن موبو قانون شد.
 
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: این اپلیکیشن توسط شرکت حامی پراز کومش با ویژگی‌های کاملاً کاربردی طراحی و تولید شده است.

علی حقیقی اصل افزود: اپلیکیشن موبو قانون با سرویس‌های حقوقی و قانونی به صورت صوتی و هوشمند تولید شده است.

وی تصریح کرد: این شرکت فناور با آمیختن دانش کارشناسان برتر جوان و تجربه ارزشمند متخصصین امر موفق به تولید اپلیکیشن کاربردی موبو قانون شده است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به ویژگی‌های این اپلیکیشن اشاره کرد و گفت:: ارائه قوانین به صورت کاملا گویا و صوتی، جستجوی حرفه‌ای صوتی در متون حقوقی، ساده سازی و روان سازی متون قوانین، دسته بندی موضوعی و کاربردی در بخش ساده سازی، محیط کاربر پسند و مشاوره آنلاین حقوقی با وکلا و مشاورین خبره از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

حقیقی اظهار داشت: شرکت حامی پراز کومش از سال ۱۳۹۵ در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان فعالیت خود را در زمینه تولید محتوای دیجیتال حقوقی و قضایی آغاز و تاکنون اپلیکیشن‌های متعددی در این زمینه تولید کرده است.

لینک دانلود اپلیکیشن: https://cafebazaar.ir/app/youngdeveloper.ir.mobo_ghanon

نظر شما