شناسهٔ خبر: 36769200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امین در گفتگو با دانشجو:

جشنواره ادبی هنری «بانوی انقلاب» برای اولین بار در استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری جشنواره ادبی، هنری بانوی انقلاب در استان سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

راضیه امین، مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از برگزاری اولین جشنواره بانوی انقلاب در استان خبر داد و در ادامه گفت: این جشنواره با محوریت ویژگی‌ها و خصوصیات بانوی تراز انقلاب با پنج موضوع (زن و مشارکت اجتماعی، زن در عرصه بین الملل، زن و نقش انقلابی، زن و گام دوم انقلاب و زن و اقتصاد مقاومتی) برگزار خواهد شد.

مسئول معاونت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی گفت: این جشنواره در دو بخش ادبی و هنری برگزار خواهد شد که عکس، گرافیک، نقاشی، تذهیب، طراحی، نگارگری و خوشنویسی و فیلم کوتاه از بخش‌های هنری این جشنواره و شعر، قطعه ادبی، داستان کوتاه و کاریکاتور از بخش ادبی این جشنواره می‌باشد.

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان آذر ماه سال جاری عنوان و خاطر نشان کرد: دبیرخانه جشنواره بانوی انقلاب در محل ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به آدرس میدان مطهری جنب شیرینی سرای پاسارگاد میباشد و دانشجویان میتوانند در صورت داشتن سوال با شماره ۳۳۳۴۰۹۰۶-۰۲۳ تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

امین در پایان گفت: اختتامیه این جشنواره بهمن ماه سال ۹۸ با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره با شاخصه‌های بانوی تراز برگزار می‌شود.
 
جشنواره ادبی هنری «بانوی انقلاب» برای اولین بار در استان برگزار می‌شود
 
 

نظر شما