شناسهٔ خبر: 68534374 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک

همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»

آسیاتک جدیدترین بسته خدمات خانگی خود را ارائه کرده است و شما می‌توانید تنها با پرداخت ماهانه ۹۰ هزا رتومان، از بسته‌های ۶ ماهه اینترنت پر سرعت ADSL2+ استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

  به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، این شرکت اخیرا با کیفیت‌ترین بسته‌های خدمات اینترنت پر سرعت خانگی ADSL2+ و LTE  را برای کاربران جدید و مشترکان قدیمی خود عرضه کرده است. ‌به همین مناسبت، کاربران می‌توانند طی مدت زمان محدودی از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ برای خرید سرویس‌های اینترنت پر سرعت آسیاتک بهره‌مند شوند.

۳۰۰ هزار تومان تخفیف در سرویس LTE آسیاتک

  سرویس   LTE آسیاتک، سرویسی مناسب برای تمام کاربران اینترنت است. این سرویس همچنین به دلیل نداشتن محدودیت جابه‌جایی، می‌تواند گزینه مناسبی برای فریلنسرها و افراد علاقه‌مند به سفر باشد. طرح‌های پیشنهادی این سرویس‌، به‌صورت۶ ‌ماهه و یک ساله به خریداران ارائه می‌شود. خریداران سرویس ۶ شش ماهه اینترنت LTE آسیاتک، می‌توانند با استفاده از کد تخفیف LTE300 تنها با پرداخت ماهانه ۱۹۲ هزار تومان، از ۴۰۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت به همراه یک سیم‌کارت بهره‌مند شوند. 

  طرح یک ساله این سرویس هم که یک طرح اقتصادی و به‌صرفه است، این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند و علاقه‌مندان تنها با پرداخت ماهی ۳۹۸ هزار تومان، می‌توانند ۵۰۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت بین‌المللی را به همراه یک سیم‌کارت و مودم از آسیاتک دریافت کنند.

همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»

ADSL، سرویس مناسب گیمرها

  سرویس ADSL2+ هم در سه طرح سه ماهه، ۶ ماهه و یکساله  به کاربران ارائه می‌شود. خریداران طرح سه ماهه این سرویس می‌توانند، تنها با پرداخت ماهانه ۶۰ هزار تومان، از ۴۵۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت بین‌الملل استفاده کنند. سرویس ۶ ماهه نیز امکان ارائه ۳۰۰۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت را تنها با پرداخت ماهانه ۹۰ هزار تومان برای خریداران فراهم می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند تنها با پرداخت یک میلیون تومان تا یک‌ سال از ۵ هزار گیگابایت ترافیک پرسرعت بین‌الملل بهره‌مند شوند.  لازم به ذکر است، سرویس ADSL2+ آسیاتک به دلیل سرعت بالا و هزینه پایین، مناسب کاربران خانگی به ویژه گیمرهاست.

لذت تجربه اینترنت فوق سریع، با OWA آسیاتک

 سرویس دیگر آسیاتک که نسبت به سایر سرویس‌ها از سرعت بالاتری برخوردار است، سرویس بی‌سیم اشتراکی (OWA) است. این سرویس به خاطر سرعت بالاتری که نسبت به سایر سرویس‌ها دارد، گزینه مناسبی برای کاربران حرفه‌ای اینترنت است. آسیاتک در کمپین جدید خود یک فرصت استثنایی برای خریداران این سرویس در نظر گرفته و آن هم امکان خرید تجهیزات اشتراکی است. در جریان این فرصت استثنایی، تا سه خانوار می‌توانند به‌صورت اشتراکی از تجهیزات این سرویس استفاده کرده و تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. ضمن اینکه امکان خرید IP و VOIP نیز برای این افراد فراهم است.

همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»

علاقمندان می‌توانند از طریق وبسایت آسیاتک و یا تماس با شماره رایگان ۹۰۰۰۰۰۰۰ از جزییات تخفیف‌های بی‌نظیر سرویس‌های آسیاتک مطلع شوند و بسته مورد نیاز خودرا خریداری کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما