شناسهٔ خبر: 67666375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آمادگی پلیس دربرگزاری مراسم عزاداری عاشقان حسینی/ محدودیت ترافیکی درغرب استان تهران

شهریار- ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا در ماه محرم گفت: مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش مضاعف سعی خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری این ماه بیافزایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به آمادگی پلیس غرب استان تهران در ایام محرم الحرام به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: پلیس غرب استان تهران با فعالیت مضاعف کلیه یگان های انتظامی تابعه و مشارکت شهروندان و عزاداران در شهرستانهای شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، ملارد، قدس و بهارستان، فضایی مناسب و توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، آقا اباعبدالله الحسین (ع ) در ماه محرم الحرام را ایجاد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه و کوشش مضاعف سعی خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح استان بیفزایند، لذا به شهروندان محترم توصیه می شود با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این ایام همکاری صمیمانه داشته باشند.

سردار عزیزی جهت هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم عزاداری سالار شهیدان در ایام محرم الحرام از مسئولان هیئت های عزاداری و همچنین شهروندان درخواست کرد، به منظور ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.

محدودیت های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورا حسینی در غرب استان تهران

برابر اعلام سرهنگ زرگران رئیس پلیس راهور غرب استان تهران به منظور تامین امنیت عزادارن حسینی، محدودیت ترافیکی در شهرستانهای غرب استان تهران در روز تاسوعا و ‌عاشورا به شرح ذیل اعمال خواهد شد:

شهرستان شهریار پل قائم، طول ولیعصر ،میدان امام ،بلوار انقلاب ،روبروی امامزاده اسماعیل

شهرستان قدس، بلوار امام خمینی ،میدان آزادی

شهرستان بهارستان؛ خیابان سوم نسیم شهر ابتدای شهرگلستان تا فلکه دو

شهرستان رباط کریم بلوار امام خمینی ،خیابان بخشداری،خیابان مصلی به صورت مقطعی

شهرستان اسلامشهر بلوار قائمیه ،باغ فیض، واوان ،میدان امام خمینی ،چهاردانگه خیابان پارسیان

نظر شما