شناسهٔ خبر: 67665666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

پلیس امنیت مراسم تاسوعا و عاشورا را برقرار می‌کند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: پلیس فضایی مناسب و توأم با امنیت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی ایجاد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به آمادگی پلیس در ایام محرم‌الحرام به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: پلیس با فعالیت مضاعف تمام یگان‌های انتظامی تابعه و مشارکت شهروندان و عزاداران در شهرستان‌های شهریار، اسلام‌شهر، رباط‌کریم، ملارد، قدس و بهارستان، فضایی مناسب و توأم با امنیت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم‌الحرام را ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی‌وقفه و کوشش مضاعف تلاش خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح استان بیفزایند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود با مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این ایام همکاری صمیمانه داشته باشند.

سردار عزیزی اضافه کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری سالار شهیدان در ایام محرم‌الحرام از مسئولان هیئت‌های عزاداری درخواست می‌شود تا برای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.

منبع: فارس

نظر شما