شناسهٔ خبر: 67669757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد مقدس

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اجرای تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد مقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ هادی امیدوار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفایش گفت: پلیس راهور استان و مشهد مقدس جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی را در نظر گرفته است.

وی افزود: شروع اجرای طرح از ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه مورخه 1403/04/24 و متعاقب آن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تا خاتمه مراسمات است.

امیدوار با اشاره به محدودیت‌های تردد گفت: در صورت لزوم محدودیت‌های تردد در خیابان توحید از میدان توحید الی میدان شهدا، خیابان شیرازی از میدان شهدا، تقاطع شهدا به سمت حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر، خیابان امام رضا از میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس، خیابان‌طبرسی از تقاطع شهید گمنام میدان طبرسی تا حرم مطهر و خیابان شهید اندرزگو از تقاطع شهید اندرزگو باب الجواد تا میدان بیت المقدس اجرایی خواهد شد. همچنین در صورت لزوم محدودیت توقف و پارک وسایل نقلیه در خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر ، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه الی حرم مطهر، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام الی حرم مطهر، خیابان شهید اندرزگو تا میدان بیت المقدس، خیابان امام‌رضا از میدان بسیج تا حرم مطهر اجرایی خواهد شد.

نظر شما