شناسهٔ خبر: 67669769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

هتل های مشهد پر شد

صاحب‌خبر -

رئیس انجمن تشکل های گردشگری واحدهای اقامتی خراسان رضوی گفت: پیش بینی کرده ایم که ظرفیت واحدهای اقامتی مشهد در اطراف حرم تا ۹۰ درصد و سایر مناطق مشهد تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

هتل های مشهد پر شد
تین نیوز

رئیس انجمن تشکل های گردشگری واحدهای اقامتی خراسان رضوی گفت: پیش بینی کرده ایم که ظرفیت واحدهای اقامتی مشهد در اطراف حرم تا ۹۰ درصد و سایر مناطق مشهد تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش تین نیوز، محمود مادرشاهیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت هتل های مشهد در دهه اول محرم اظهار کرد: هتل های مشهد وضعیت خوبی دارد و هتل های اطراف حرم ۸۰ تا ۸۵ درصد و سایر هتل های مشهد حدود ۵۰ درصد ظرفیت دارند. در حال برنامه ریزی برای دهه پایانی صفر هستیم تا زائران زیادی جذب کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه در پیک کاری قرار داریم، اما قیمت هتل ها کماکان با نرخ سال گذشته ارائه می شود و هتل های مشهد هنوز هیچ افزایش قیمتی نداشته اند.

رئیس انجمن تشکل های گردشگری واحدهای اقامتی خراسان رضوی اضافه کرد: پیش بینی کرده ایم که ظرفیت واحدهای اقامتی مشهد در اطراف حرم تا ۹۰ درصد و سایر مناطق مشهد تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: با افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت های هواپیما مواجه شده ایم و در وسایل حمل ونقل عمومی ریلی و هوایی کمبود داریم. اگر این مشکلات برطرف شود با افزایش میزان زائران در مشهد روبرو خواهیم بود.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در فصل تعطیلی مدارس و فصل زیارتی قرار گرفته ایم و بهترین فصل برای زیارت زائران است. باید پروازها را به مشهد افزایش دهند تا زائران، مسافرت راحتی به مشهد داشته باشند، اما بلیت ها آنقدر گران است که زائران توانایی خرید بلیت هواپیما را ندارند.

مشهد همچنان با کمبود پرواز روبه رو است

مادرشاهیان تصریح کرد: کمبود پروازها هنوز حل نشده و مشهد با کمبود پرواز روبرو است. پروازها به مشهد باید اضافه شود و زائران و مسافران زیادی از کمبود پرواز به مشهد و گرانی بلیت ها گلایه دارند که نمی توانند به مشهد سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید نگاه متفاوتی به مشهد نسبت به سایر شهرها داشته باشیم. دولت و بخش های خصوصی باید ورود کنند و تخفیف های ویژه ای قائل شوند تا شاهد سفر زائران بیشتری به مشهد باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما