شناسهٔ خبر: 67666075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام محدودیت‌ ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی کرمانشاه

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته ۲۵ و ۲۶ تیر که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سرهنگ مهدی امجدیان، اظهار داشت: برای کنترل و ایمنی حرکت دسته‌های عزاداری در معابر شهر کرمانشاه تمهیدات ترافیکی ویژه در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به حرکت عزاداران در خیابان شهید مدرس حدفاصل میدان آزادی تا میدان آیت‌الله کاشانی و همچنین بلوار گلها در محله آبادانی و مسکن طرح ویژه کنترل تردد و محدودیت ترافیکی در مسیرهای عنوان شده اجرا می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در خیابان شباب محله ابوذر، خیابان نواب، خیابان شهدای اشک تلخ، بلوار مطهری غربی و شرقی، بلوار نوبهار و معابر اطراف آن‌ها نیز با توجه به حرکت دسته های عزاداری طرح محدودیت ترافیکی بصورت مقطعی اجرا می شود.

امجدیان افزود: معابر درون شهری با دوربین‌های هوشمند کنترل ترافیک تحت نظارت پلیس قرار دارند و همکاران ما در پلیس راهور شهر کرمانشاه و سایر شهرهای دیگر استان بصورت صد در درصدی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای احتیاط بیشتر در این ایام، خطاب به سایر شهروندان عنوان کرد: برای عزیمت به مساجد و هیئت‌ها حتما از محل‌های ایمن تردد کنند و مراقب کودکان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما