شناسهٔ خبر: 67665951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمانشاه

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی است، محدودیت‌های ترافیکی در استان اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهدی امجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: با هدف کنترل و ایمنی حرکت دسته‌های عزاداری در معابر شهر کرمانشاه تمهیدات ترافیکی ویژه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به حرکت عزاداران در خیابان شهید مدرس حدفاصل میدان آزادی تا میدان آیت الله کاشانی، همچنین بلوار گل‌ها در محله آبادانی و مسکن طرح ویژه کنترل تردد و محدودیت ترافیکی در مسیرهای عنوان شده اجرا می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: در خیابان شباب محله ابوذر، خیابان نواب، خیابان شهدای اشک تلخ، بلوار مطهری غربی و شرقی، بلوار نوبهار و معابر اطراف آن‌ها نیز با توجه به حرکت دسته‌های عزاداری طرح محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی اجرا می‌شود.

امجدیان تصریح کرد: معابر درون‌شهری با دوربین‌های هوشمند کنترل ترافیک تحت نظارت پلیس قرار دارند و همکاران ما در پلیس راهور شهر کرمانشاه و سایر شهرهای دیگر استان به صورت صد در درصدی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود برای احتیاط بیشتر در این ایام و عزیمت به مساجد و هیئت‌ها از محل‌های ایمن تردد کنند و مراقب کودکان باشند.

نظر شما