شناسهٔ خبر: 67666780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه - ایرنا - جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته (۲۵ و ۲۶ تیر) که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی است محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «مهدی امجدیان» روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: برای کنترل و ایمنی حرکت دسته های عزاداری در معابر شهر کرمانشاه تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به حرکت عزاداران در خیابان شهید مدرس حدفاصل میدان آزادی تا میدان آیت الله کاشانی و همچنین بلوار گلها در محله آبادانی و مسکن طرح ویژه کنترل تردد و محدودیت ترافیکی در مسیرهای عنوان شده اجرا می شود.

سرهنگ امجدیان اضافه کرد: در خیابان شباب محله ابوذر، خیابان نواب، خیابان شهدای اشک تلخ، بلوار مطهری غربی و شرقی، بلوار نوبهار و معابر اطراف آن‌ها نیز با توجه به حرکت دسته های عزاداری طرح محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی اجرا می شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآور شد: معابر درون شهری با دوربین های هوشمند کنترل ترافیک تحت نظارت پلیس قرار دارند و همکاران ما در پلیس راهور شهر کرمانشاه و سایر شهرهای دیگر استان به صورت صد در درصدی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای احتیاط بیشتر در این ایام، از سایر شهروندان نیز خواست برای عزیمت به مساجد و هیأت ها حتما از محل های ایمن تردد کنند و مراقب کودکان باشند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲۵ هزار ۴۵ کیلومتر مربع، یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

بیش از ۶۸۰ هزار دستگاه خودرو در استان کرمانشاه موجود است که ۶۵ درصد از آنها در شهر کرمانشاه در حال تردد هستند و براساس اعلام پلیس راهور به ازای هر سه نفر در این استان یک دستگاه خودرو وجود دارد.

نظر شما