شناسهٔ خبر: 67310972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ضریب سلامت با افتتاح چند طرح بزرگ بهداشتی و درمانی

چند طرح بزرگ بهداشتی و درمانی با حضور معاون رئیس جمهور امروز در شهرستان اراک بهره‌بردای شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مرحله سوم بیمارستان آیت الله خوانساری، بیمارستان فوق تخصصی سینا رضایی آشتیانی و مرکز دیالیز فاطمه زهرا در شهرستان اراک افتتاح شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: اتمام طرح‌های نیمه کاره از اولویت‌های دولت سیزدهم بود و در این راستا با تلاش شبانه روزی مسئولان بهداشت و درمان امروز شاهد افتتاح طرح‌های سالخورده در سراسر ایران هستیم.

منظور افزود: امروز با تلاش مسئولان استانی ۴۸ طرح ملی بهداشتی در استان مرکزی به بهره برداری رسید و امیدواریم قشر‌های مختلف مردم از مزایای این طرح‌های مهم بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: با افتتاح طرح‌های بهداشتی درمانی در اراک ۷۵۰ تخت به ظرفیت هزار و ۴۵۰ تخت بیمارستانی شهرستان اراک افزوده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امروز همزمان افتتاح ۶۷۸ طرح بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، چند طرح مهم بهداشتی و درمانی با صرف ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

معاون درمان وزارت بهداشت هم گفت: ۱۷ هزار تخت در دولت سیزدهم به ظرفیت بیمارستان‌های کشور اضافه شد.

کریمی افزود: امروز همزمان با سراسر کشور ۴۸ طرح درمانی در استان مرکزی افتتاح و ۹۹ هزار ۷۰۷ مترمربع به سرانه درمانی استان افزوده شد.

او ادامه داد: مشارکت خیران در ساخت بیمارستان سینا رضایی آشتیانی، فاز سوم بیمارستان خوانساری و مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین ستودنی و مصداق مشارکت مردم در جهش تولید و تحقق شعار سال است. با افتتاح این طرح‌ها ۹۰۰ تخت به ظرفیت بستری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان مرکزی افزوده شد.

<div id="video-display-embed-code_11242676"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265671/11242676?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما