شناسهٔ خبر: 67304177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ابرپروژه بیمارستان ولیعصر اراک به بهره‌برداری رسید

شقایق ابراهیمی

پروژه ملی بیمارستان ولیعصر اراک به صورت دورسخنی با حصور محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری همزمان با افتتاح ۶۷۸ پروژه بهداشت و درمان در سراسر کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

این پروژه صبح امروز دوم تیرماه با حضور دکتر داوود منظور معاون رئیس جمهور در اراک، افتتاح شد.

بیمارستان ولیعصر به عنوان بزرگترین مرکز ترومای غرب کشور با ۵ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار و ۵۵هزار مترمربع وسعت در ۱۳ طبقه و ۹ بخش تخصصی به عنوان بزرگترین طرح درمانی ترومای درمانی غرب کشور افتتاح شد.

علاوه بر بیمارستان ولیعصر اراک، فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری،  مرکز تخصصی دیالیز حضرت فاطمه الزهرا(س) و بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی نیز در اراک به بهره‌برداری رسیدند.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا رضایی آشتیانی در چهار طبقه از ظرفیت ۱۲۰ تخت برخوردار  بوده و دارای بخش‌های مختلف زنان، اتاق عمل و نوزادان با پیشرفته‌ترین و بروزترین تجهیزات است.

اتاق LDR یا اتاق خصوصی مادر در این بیمارستان پیش بینی شده و مادران در ۲۴ اتاق LDR می‌توانند همه فرایند پیش، حین و بعد از زایمان را در کنار خانواده سر کنند.

این بیمارستان در ابتدای دولت سیزدهم ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

افتتاح فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری به مساحت حدود ۴۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه، پنج اتاق عمل، بخش اورژانس و بخش جراحی نیز انجام شد، این پروژه سال ۹۶ آغاز شده که در شروع دولت سیزدهم ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اولین مرکز تخصصی ارائه خدمات جراحی به بیماران سرطانی استان است.

انتهای پیام 

نظر شما