شناسهٔ خبر: 67531603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برای نخسیتن بار؛

رای گیری در مناطق مرزی و تفرجگاهای پیرانشهر انجام شد

مهاباد- ایرنا- فرماندار پیرانشهر گفت: صندوق‌های اخذ رای برای نخستین بار به مناطق مرزی و تفرجگاهای این شهرستان اعزام و ساکنان این مناطق در دور دوم انتخابات مشارکت کردند.

صاحب‌خبر -

خضر کاک‌درویشی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دور از انتخابات صندوق های سیار اخذ رای به مناطق سخت گذر مرز این شهرستان اعزام شد و امکان مشارکت سربازان در این انتخابات در تمامی پاسگاه های مرزی مهیا شد.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور گردشگران و مهمانان در مناطق گردشگری پیرانشهر، برای نخسیتن بار صندوق های سیار اخذ رای به مناطق تفرجگاهی «بادین آباد»، «پردانان»، «لگ‌بن» و «دایه شیخه» این شهرستان اعزام شد.

فرماندار پیرانشهر گفت: برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان ۱۰۰ شعبه اخذ رای ساماندهی شده بود که از این تعداد ۴۷ صندوق به صورت سیار و ۵۳ صندوق نیز به صورت ثابت بودند.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ نفر هم به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی به صورت مستقیم برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم این شهرستان را بر عهده داشتند.

کاک‌درویشی از مشارکت مردم این شهرستان در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و افزود: در سایه امنیت موجود و تدابیر اندیشیده شده، انتخابات در این شهرستان مرزی بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرزی پیرانشهر نیز آغاز شد و شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.

نظر شما