شناسهٔ خبر: 67289606 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فال حافظ متولدین هر ماه - جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳

صاحب‌خبر -

فروردین

آتش درونتان زبانه می‌کشد، گویی اژدهایی در وجودتان بیدار شده است. احساسات عمیقی که در اعماق وجودتان نهفته بودند، ناگهان سر برآورده‌اند و می‌خواهند خود را نشان دهند. دیگر نمی‌توانبد آنها را مهار کنید. مثل سیلابی خروشان که سد را شکسته، راه خود را به بیرون باز می‌کنند. شاید این طوفان احساسات، برای شما و اطرافیان‌تان تکان‌دهنده باشد، اما واقعی است. مخفی کردن احساسات، فقط رنج و عذاب را در پی دارد. باید آنها را رها کنید. شما از داشته‌هایتان لذت می‌برید و قدر آنها را می‌دانید. شکرگزاری برای نعمت‌های زندگی، دریچه‌ای به سوی شادی و سعادت می‌گشاید. شما از این دریچه عبور می‌کنید و به استقبال زندگی شاد و پرباری می‌روید. سخنی غیرمنتظره از کسی که انتظارش را ندارید، خواهید شنید. این سخن، دیدگاه‌تان را نسبت به او به طور کامل تغییر می‌دهد. گویی پرده از رازهای ناگفته‌ای برداشته می‌شود و حقیقتی جدید آشکار می‌گردد. در انتظار خبری هستید، گرچه صبر و تحمل طاقت‌فرساست. اما می‌دانید که این انتظار، بیهوده نیست. در پس این انتظار، موفقیتی بزرگ در انتظارتان خواهد بود. در انجام کارهای حقوقی و مالی، با احتیاط قدم بردارید و از مشورت با متخصصان غافل نشوید.

اردیبهشت

امروز گویی روحی جنگجو در کالبدتان حلول کرده که هیچ مانعی نمی‌تواند او را از رسیدن به هدف بازدارد. در این روز خاص، توان جسمانی شما به طرز شگفت‌انگیزی افزایش یافته و می‌توانید به راحتی از پس هر چالش و کار دشواری برآیید. اگر در مسیرتان رقیبی وجود داشته باشد، طعم شکست را خواهد چشید، چرا که شما همچون شیر در میدان نبرد، بی‌رحمانه از قدرتتان برای دفاع از خود و رسیدن به اهدافتان استفاده خواهید کرد. اما این همه قدرت جسمانی، تنها برگ برنده شما در این روز نیست. جذابیت شما نیز در اوج خود قرار دارد و به راحتی می‌توانید با کلامتان، قلب‌ها را تسخیر و افراد را مجاب به انجام خواسته‌هایتان کنید. در این میان، نجواهایی از یک اتفاق مهم در گوشتان زمزمه می‌شود. منتظر باشید، چرا که به زودی خبرهای خوشی به شما خواهد رسید و خوشبختی غیرمنتظره‌ای در انتظارتان خواهد بود. با وجود تمام این‌ها، غمی عمیق در اعماق وجودتان ریشه دوانده و روحتان را آزرده خاطر کرده است. این غم، ریشه در مسائل عاطفی شما دارد. برای رهایی از این غم، ابتدا باید جایگاه خودتان را در این مسائل به درستی بشناسید و با عزت نفس کامل از موضع قدرت حرف بزنید.

خرداد

امروز، روزی است که باید به دیگران نشان دهید که تسلیم شدن در ذات شما نیست و به سادگی نمی‌توانند شما را از میدان به در کنند. از انرژی فوق‌العاده‌ی این روز بهره برده و پروژه‌ها و کارهایی که راکد مانده‌اند را مجدداً آغاز کنید. اگر کسی قصد سد راه شما را داشته باشد، خجالت نکشید که کمی قاطعانه برخورد کنید. همیشه به بهترین‌ها امیدوار باشید، اما خود را برای بدترین شرایط نیز آماده کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، آمادگی لازم را داشته باشید و به بهترین نتایج ممکن دست یابید. تا دیر نشده از جذابیت خود برای جلب توجه کسی که مورد علاقه‌تان است استفاده کنید. اگر در پیدا کردن فرد مورد نظرتان مشکل دارید، از دیگران کمک بخواهید. به یاد داشته باشید که موفقیت برای هر کس تعریفی مجزا دارد، پس خواسته‌های خود را با دیگران مقایسه نکنید. به دنبال خواسته‌های قلبی خود باشید و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید. برای انجام یک کار خیر داوطلب شوید. یاری رساندن به دیگران، نه‌تنها غم درونتان را التیام می‌بخشد، بلکه پاداشی نیکو از جانب خداوند برایتان به ارمغان خواهد آورد. به یاد داشته باشید که نذر خود را ادا کنید و هرگز از قولتان به معبودتان سرپیچی نکنید.

تیر

امروز، روزی است که انتظارش را می‌کشیدید تا بدرخشید! برای حفظ تعادل در زندگی، گاهی لازم است کمی خودخواه باشید. اگر در موقعیتی هستید که احساس خوشبختی و رضایت نمی‌کنید، بدون معطلی آن را تغییر دهید. هیچ دلیلی برای زجر کشیدن خودتان وجود ندارد. اجازه ندهید دیگران شما را مثل عروسکی دست به دست بچرخانند و هر طور که می‌خواهند کنترلتان را در دست بگیرند. شاید امروز به نظر برسد که بیان خواسته‌ها و نیازهایتان کمی خودخواهانه است، اما شما مصمم هستید که به آنچه می‌خواهید برسید. با این حال، به یاد داشته باشید که اصرار و پافشاری بیش از حد می‌تواند در دیگران بازخورد منفی ایجاد کند. شما در مورد این موضوع نیت خیر دارید، اما ممکن است دیگران قضیه را از زاویه‌ی دید شما نبینند. اگر در جمعی دوستانه حرفی زده شود که شما را دلخور کند، چشمتان را ببندید و نفس عمیقی بکشید. نمی‌توانید همیشه از مردم انتظار داشته باشید که دقیقاً مطابق میل شما رفتار کنند. به جای اینکه منتظر تغییر رفتار دیگران باشید، بر روی تغییر نگرش و رفتار خودتان تمرکز کنید. خوشبختی و رضایت شما در گرو انتخاب‌ها و اقدامات خودتان است.

مرداد

به مانند یک موتور بخارِ پرقدرت که تا لبه از زغال‌های گداخته پر شده، با تمام توان در مسیر خود پیش می‌رانید و هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند شما را متوقف کند. تلاش و پشتکار شما ستودنی است، و گرچه شاید در حال حاضر احساس کنید که پاداش کافی در قبال این همه زحمت دریافت نمی‌کنید، مطمئن باشید که اراده‌ی فولادین شما به زودی معجزه‌آسا ورق خواهد خورد و طعم شیرین موفقیت را خواهید چشید. اما در این میان، مراقب باشید که فریب ظاهر فریبنده‌ی افراد چاپلوس را نخورید. یک بار طعم تلخ گول خوردن را چشیده‌اید، پس اجازه ندهید که دوباره در همان تله گرفتار شوید. در کنار تمام این هیجان‌ها، نگرانی برای سلامتی یکی از عزیزانتان خاطر شما را مکدر کرده است. اما غمی به خود راه ندهید، چرا که او با قدرت و صبر از این دوران سخت عبور خواهد کرد. به زودی ثروت قابل توجهی به دستتان خواهد رسید. مراقب باشید که از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید. تمام تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید، به دنبال گزینه‌های مختلف باشید و با عقل و سنجش تصمیم بگیرید. اگر در رابطه عاطفی خود در دوراهی تصمیم‌گیری هستید، امروز فرصتی مناسب برای انتخاب است.

شهریور

امروز، امواج سرشار از انرژی در وجودتان جریان دارد و این فرصت طلایی را برای پیشبرد پروژه‌های نیمه‌تمامتان فراهم می‌کند. از رکود و سکون خارج شوید و با جسارت تمام به مرکز میدان قدم بگذارید. اهداف روشنی در سر دارید، اما به نظر می‌رسد در مسیر رسیدن به آن‌ها دچار اشتباه شده‌اید. شاید دلیل این امر، تمایل بیش از حد شما به بازیگوشی و شیطنت باشد. اگر این رویه را ادامه دهید، آینده‌ی درخشان خود را به خطر خواهید. مراقب باشید که در درک نیازها و خواسته‌های عزیزانتان دچار اشتباه نشوید. این حسِ دانستنِ دقیقِ خواسته‌های آنها، ممکن است شما را به انجام کارهایی غلط و با نتایجی معکوس سوق دهد. قبل از هر اقدامی، با دقت به موضوع فکر کنید و در صورت نیاز، با طرف مقابل در مورد آن صحبت کنید. به زودی، تمام شرایط برای انجام کاری که در سر دارید یا گفتن حرفی که در دلتان مانده است مهیا خواهد شد. در این مسیر، یاری و کمک یک دوست نیز شامل حال شما خواهد شد. هیچ لزومی ندارد که آرزوهای خود را پنهان کنید. اما در عین حال، برای گفتن یا انجام کاری صبر و حوصله به خرج دهید. به یاد داشته باشید که شکیبایی در این مسیر گوهری ارزشمند است و ثمره‌ی آن را به زودی خواهید چشید.

مهر

امروز، روز حساسی است که در آن عواطف و احساسات می‌توانند به راحتی شما را فریب دهند. در چنین شرایطی، بهترین کار این است که تصمیمات خود را بر پایه‌ی منطق و عقل سلیم بنا کنید. فضای حاکم بر محیطتان پر از استرس و تنش است که می‌تواند سرعت عمل شما را به شدت کاهش دهد. اگر امکانش وجود دارد، سعی کنید کارتان را زودتر به اتمام برسانید و از این فضای سنگین خارج شوید. قدم زدن در طبیعت یا خرید کردن می‌تواند حال و هوایتان را به طور قابل توجهی تغییر دهد. اگر قصد دارید که احساس واقعی خود را به کسی ابراز کنید، امروز فرصت مناسبی برای این کار است. تعلل و درنگ کردن فقط شما را از هدف دورتر خواهد کرد. از افرادی که به آبرو و شخصیت خود اهمیتی نمی‌دهند تا جایی که می‌توانید فاصله بگیرید. این افراد نه تنها برای خودشان، بلکه برای اطرافیانشان نیز می‌توانند خطرناک باشند و به راحتی آبروی آنها را به خطر بیندازند. به یکی از عزیزانتان آزاری رسانده‌اید و به او عذرخواهی بدهکار هستید.

آبان

مشکلاتی که در گذشته سعی در نادیده گرفتنشان داشتید و با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور کردید، اکنون به نقطه‌ای بحرانی رسیده‌اند. پس اگر ناگهان با مخالفت‌های شدید و درگیری‌هایی غیرمنتظره روبرو شدید، تعجب نکنید. به احتمال زیاد، این شرایط نتیجه‌ی کارهای خودتان است و حالا باید با عواقب آن دست و پنجه نرم کنید. در این شرایط، لجبازی ذاتی شما کمکی به شما نخواهد کرد، پس بهتر است آن را کنار بگذارید. به یاد داشته باشید که رسیدن به خواسته‌هایتان در حال حاضر خیلی نزدیک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، پس تسلیم شدن گزینه‌ی مناسبی نیست. در این شرایط، باید اهداف شغلی و حرفه‌ای خود را در اولویت قرار دهید. برای قضاوت در مورد موفقیتتان در زندگی و کارتان، به دستاوردها و از دست رفته‌هایتان نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن هر چیز یا هر کسی، باید بهایی پرداخت کنید. فقط مراقب باشید که بیش از حد بها نپردازید. در نهایت، آینده‌نگر باشید و برای آینده خود برنامه‌ریزی کنید.  در برخورد با موضوعی خاص دچار افراط و زیاده‌روی شده‌اید. هر چه زودتر از این موضع عقب‌نشینی کنید و به دنبال راه حلی متعادل‌تر باشید.

آذر

لحظه‌ای بایستید و به اطرافتان با دقت نگاه کنید. اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است که شاید از آنها بی‌خبر باشید. شاید اهدافی که در سر دارید، در دو قدمی شما باشند و شما از دیدن آنها غافل مانده باشید. با کمی تأمل و درنگ، می‌توانید حقایق بیشتری از زندگی را درک کنید که به نفع شما خواهد بود. اگر به کسی علاقه‌مند هستید، دیگر معطل نکنید و شجاعت ابراز علاقه را داشته باشید. هرچه صادق‌تر باشید، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. در اواسط روز، فردی با شما تماس می‌گیرد و خبر خوبی را به شما می‌دهد. این خبر می‌تواند شادی و امید را به زندگی شما هدیه کند. یکی از دوستانتان از شما کمک مالی می‌خواهد. در کمک به او دریغ نکنید، اما جوانب احتیاط را نیز در نظر بگیرید تا نه به او ضرری برسد و نه خودتان در مضیقه قرار بگیرید. در بحث‌هایی که به شما ارتباطی ندارند، شرکت نکنید. دخالت در این مسائل می‌تواند برایتان دردسرآفرین باشد. احساسی که این روزها دارید، مبنی بر کمبود چیزی در زندگی‌تان، اشتباه است. به جای جستجوی خوشبختی در دیگران، به درون خودتان نگاه کنید و سعی کنید منبع شادی و رضایت را در وجودتان پیدا کنید.

دی

امروز، موج عظیمی از انرژی به شما هدیه داده شده است. از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرید و به دنبال اهدافتان بروید. فرصت‌هایی که در حال حاضر در دسترس شما هستند، ممکن است به زودی از بین بروند، پس تعلل نکنید و با شجاعت و پشتکار به دنبال آنها بروید. وابستگی‌های عاطفی عمیق و مهربانی ذاتی شما، کلید حل چالش‌ها و مشکلاتی است که بین شما و عزیزانتان وجود دارد. با گذشت و مهربانی، می‌توانید کدورت‌ها را کنار بگذارید و در کنار یکدیگر خاطرات خوش و فراموش‌نشدنی خلق کنید. در تلاش برای حفظ صلح و آرامش، مراقب باشید که تسلیم نظرات و خواسته‌های دیگران نشوید. برای خودتان احترام قائل باشید و حد و مرزها را مشخص کنید. کوتاه آمدن‌های بی‌دلیل، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه عزت نفس شما را نیز زیر سوال می‌برد. در این روزها، تا حدی که می‌توانید، از هزینه‌ها بکاهید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. با کمی تدبیر و صبر می‌توانید از این طوفان اقتصادی عبور کنید. در مورد یک مسئله مهم دچار تردید هستید و بین دو راهی مانده‌اید. برای تصمیم‌گیری درست، به ندای قلبتان گوش فرا دهید و به عواقب احتمالی انتخابتان بر زندگی خودتان و خانواده‌تان فکر کنید.

بهمن

امروز در روابط عاطفی خود با چالش‌هایی روبرو خواهید شد که ریشه در عدم صداقت کافی شما دارند. اگر می‌خواهید از این مشکلات دوری کنید، به یاد داشته باشید که در هر شرایطی به واقعیت وفادار باشید. صداقت، پایه و اساس هر رابطه عاطفی قوی و پایدار است. شما گاهی اوقات مرز بین رویاها و واقعیت را گم می‌کنید. اما خوشبختانه در حال حاضر بخت با شما یار است و اگر زود تسلیم نشوید، می‌توانید به خواسته‌هایتان دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که رویاها برای انگیزه و جهت‌دهی به شما مفید هستند، اما برای رسیدن به آنها باید تلاش کنید و واقعیت‌ها را نیز در نظر بگیرید. غرور شما غیرقابل انکار است، اما گاهی اوقات باید برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، غرورتان را کنار بگذارید و پا پیش بگذارید. عشق واقعی نیازمند فداکاری و گذشت است. در یک جمع شخصی، حرفی شنیده‌اید که تأثیر عمیقی بر شما می‌گذارد. این حرف می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد، پس با دقت به آن گوش فرا دهید و به پیامی که در آن نهفته است، توجه کنید. تلاش‌هایتان بالاخره نتیجه خواهد داد. صبر و پشتکار شما به ثمر می‌رسد و به آنچه که می‌خواهید دست پیدا خواهید کرد.

اسفند

در تلاطم احساسات گاه به سمتی کشیده می‌شویم که مغایر با اهدافمان است. میل به فرار از این شرایط، امری طبیعی است، اما باید هوشیارانه عمل کرد تا آسیبی به خود یا دیگران وارد نشود. بستن چشم بر روی مشکلات، تنها راه حلی موقتی است و فرار از آنها هرگز راهگشا نخواهد بود. برای رسیدن به هدف، باید با شجاعت با چالش‌ها روبرو شویم.  شما به خوبی از راه‌حل مشکل آگاهید، اما به تنهایی قادر به حل آن نیستید. به جای دست و پا زدن، وقت خود را صرف برنامه‌ریزی و یاری گرفتن از کسانی کنید که می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند. خواهید دید که با اتکا به این روش، همه چیز با سرعت چشمگیری به پیش خواهد رفت. کرهای منفی و نگرانی‌ها را از خود دور کنید. این افکار فقط در ذهن شما هستند و هیچ قدرتی بر واقعیت ندارند. هر بار که این افکار به سراغتان می‌آیند، به جای غرق شدن در آنها، سعی کنید حواستان را پرت کنید.به جای اینکه در گذشته غرق شوید یا نگران آینده باشید، روی حال تمرکز کنید و از هر لحظه نهایت لذت را ببرید. برای آینده خود برنامه‌ریزی کنید، اما اهداف واقع‌بینانه‌ای تعیین کنید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید.

انتهای پیام/

نظر شما