شناسهٔ خبر: 67286782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

باران چشمه: به دنبال توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سراسر دنیا هستیم

رئیس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: برگزاری اولین دوره مسابقات زورخانه ای پس از تاسیس فدراسیون جهانی راهی است برای توسعه و گسترش این رشته. پس از تاسیس فدراسیون ورزش جهانی زورخانه ای در سال ۲۰۲۳ مسابقات کشتی پهلوانی در تبریز با حضور ۱۲ کشور برگزار شد. ما مصمم هستیم با همکاری و تعامل با تمامی کشورها زمینه توسعه و ترویج این رشته را فراهم نماییم. رئیس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: برگزاری اولین دوره مسابقات زورخانه ای پس از تاسیس فدراسیون جهانی راهی است برای توسعه و گسترش این رشته. پس از تاسیس فدراسیون ورزش جهانی زورخانه ای در سال ۲۰۲۳ مسابقات کشتی پهلوانی در تبریز با حضور ۱۲ کشور برگزار شد. ما مصمم هستیم با همکاری و تعامل با تمامی کشورها زمینه توسعه و ترویج این رشته را فراهم نماییم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات بین المللی زورخانه ای به میزبانی اصفهان، اظهار کرد: به کشور بزرگ ما، ایران خوش آمدید به نمایندگی از طرف وزیر ورزش و دیگر مسئولان و مردم ایران به شما خوشامد می گویم و حضور همگی شما مهمانان را به شهر اصفهان پایتخت فرهنگی ایران گرامی می داریم.

وی افزود: برگزاری اولین دوره مسابقات زورخانه ای پس از تاسیس فدراسیون جهانی راهی است برای توسعه و گسترش این رشته. پس از تاسیس فدراسیون ورزش جهانی زورخانه ای در سال ۲۰۲۳ مسابقات کشتی پهلوانی در تبریز با حضور ۱۲ کشور برگزار شد. ما مصمم هستیم با همکاری و تعامل با تمامی کشورها زمینه توسعه و ترویج این رشته را فراهم نماییم.

وی ادامه داد: امروز شهر تاریخی و فرهنگی اصفهان میزبان شما مهمانان عالیقدر است و من لازم می دانم به نمایندگی از طرف وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش زورخانه ای ، استاندار و شهردار اصفهان ، اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه سپاهان از شما تشکر کنم که با حضور خود شرایط دیده شدن این رشته را فراهم کردید.

باران چشمه با اشاره به حضور حجةالاسلام مستجاب الدعواتی گفت: در این مراسم از کسی که بیش از ۹۰ سال در این رشته فعال بوده است، حجه الاسلام مستجاب الدعواتی تقدیر می کنیم و همچنین امیدوارم روزهای خوب در اصفهان داشته و با خاطرات خوشی اصفهان را ترک کنید.

انتهای پیام 

نظر شما