شناسهٔ خبر: 67286456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

باران چشمه: مصمم به توسعه ورزش زورخانه‌ای در جهان هستیم

وحید رجبی

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: مصمم به توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در جهان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نخستین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای از امروز پنج شنبه به میزبانی شهر اصفهان آغاز شد. در این رویداد ۱۳۰ ورزشکار  از ۲۱ کشور خارجی حضور دارند.

مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در این مراسم گفت: این مسابقات نخستین رویداد ورزشی در سال ۱۴۰۳ به حساب می‌آید که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه هر چه بیشتر ورزش‌های زورخانه‌ای در جهان هستیم، افزود: برگزاری نخستین رویداد جهانی این رشته پس از تأسیس فدراسیون جهانی ورزش پهلوانی فرصتی مغتنم است تا بتوانیم برای اشاعه فرهنگ کهن کشورمان تلاش کنیم. ما مصمم هستیم تا با تعامل با کشورهای علاقه مند زمینه توسعه این ورزش را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شهر تاریخی اصفهان میزبان شماست و من لازم میدانم به نمایندگی از وزارت ورزش، فدراسیون جهانی ورزش پهلوانی، مجتمع فولاد سپاهان، شهردار، استاندار و اداره کل ورزش اصفهان از حضورتان تقدیر و تشکر کنم.

باران چشمه ادامه داد: در این مراسم به استثنای نایب رییس نخست از کشورمان، نایب رییس دوم جهانی از کشور تاجیکستان و اعضا از کشور جمهوری آذربایجان نیز حضور داشتند و از نزدیک شاهد برگزاری این رویداد بزرگ بودند.

انتهای پیام

نظر شما