شناسهٔ خبر: 67287497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای:

مسابقات جهانی راهی برای توسعه‌ ورزش زورخانه‌ای است

رئیس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای پس از تاسیس فدراسیون جهانی راهی برای توسعه و گسترش این رشته ورزش غنی است و مصمم هستیم با همکاری و تعامل با همه کشورها زمینه توسعه و ترویج ورزش زورخانه‌ای را فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرعلی باران چشمه امشب_پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در مراسم افتتاحیه اولین مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای اظهار کرد: به کشور بزرگ ما، ایران خوش آمدید. به نمایندگی از طرف وزیر ورزش و جوانان ایران اسلامی و دیگر مسئولان همچنین مردم مهمان‌نواز ایران به شما خوشامد می‌گویم و حضور شما در شهر اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران گرامی می‌دارم. برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای پس از تأسیس فدراسیون جهانی راهی برای توسعه و گسترش این رشته ورزش غنی است.

وی افزود: ما مصمم هستیم با همکاری و تعامل با همه کشورها زمینه توسعه و ترویج ورزش زورخانه‌ای را فراهم نمائیم تا همگان با آن آشنا شوند. پس از تأسیس فدراسیون ورزش جهانی زورخانه ای در سال ۲۰۲۳ مسابقات کشتی پهلوانی در تبریز با حضور ۱۲ کشور برگزار شد.

رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: امروز شهر تاریخی و فرهنگی اصفهان میزبان شما مهمانان عالی‌قدر و بزرگوار است. لازم میدانم به نمایندگی از طرف وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش زورخانه‌ای، استاندار و شهردار اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان این استان و باشگاه بزرگ سپاهان از همه عزیزان تشکر کنم که با حضور شرایط دیده شدن ورزش زورخانه‌ای را فراهم کردند.

باران چشمه در خصوص حضور حجةالاسلام مستجاب الدعواتی بزرگ ورزش زورخانه‌ای و صاحب زنگ گفت: در این مراسم از حجةالاسلام مستجاب الدعواتی، پیشکسوتی که بیش از ۹۰ سال در این رشته فعال بوده است، تقدیر می‌کنیم. امیدوارم روزهای خوبی در اصفهان داشته و با خاطرات خوشی اصفهان را ترک کنید.

نظر شما