شناسهٔ خبر: 67280525 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

درآمد عجیب یک شغل کاذب/ قیمت پانسیون حیوانات چند؟+ جدول

قیمت پانسیون حیوانات و دستمزد این حرفه با اعداد و ارقام عجیب و غریبی اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

پانسیون‌های حیوانات مکانی هستند که دارندگان سگ و گربه به علت مسافرت یا اسباب کشی، برای مدت کوتاهی، حیوانات خود را در آنجا می گذارند تا از آن ها نگهداری شود.

بازار سکه حیوان خانگی در کشور/ قیمت انوع سگ‌ نگهبان چند؟

با افزایش شغل های کاذب و همچنین ایجاد محیط کسب و کار، به شغل هایی می رسیم که شاید در زمان های گذشته هم وجود داشته اما کم تر به آن توجه شده است و اکنون خود را نمایان کرده اند. یکی از این مکان هایی که ایجاد شغل هم کرده است، پانسیون حیوانات خانگی نام دارد. البته این پانسیون ها برای حیوانات خیابانی و بی جا و مکان هم وجود دارد که مکان آن با مراکز نگهداری حیوانات خانگی تفاوت دارد. ابتدا باید از پانسیون ( مرکز اقامتی یا نگهداری ) حیوانات خیابانی شروع کنیم. فعالان و دوست داران حقوق حیوانات، سگ و گربه هایی را پیدا می کنند که در اثر تصادف، کم غذایی و بی سرپرستی در خیابان رها شده و امید چندانی به زنده بودنشان نیست. این افراد سگ و گربه را به پانسیون های نگهداری از حیوانات برده و از آن ها می خواهند که نگهداری اصولی از حیوانات شود. اینکه تنها نام سگ و گربه را برده ایم به این دلیل است که رایج ترین حیوانات خیابانی همین ۲ حیوان هستند.

درآمد عجیب یک شغل کاذب/ قیمت پانسیون حیوانات چند؟+ جدول

اشخاصی که در پانسیون ها فعالیت می کنند باید کاملا به مهارت های نگهداری از حیوانات مطلع باشند و بدانند چه زمانی باید دارو و غدا را به آن ها بدهند. حقوقی هم که دریافت می کنند بستگی به میزان مهارت آن ها دارد. برای مثال اگر شخصی دارای مهارت اندکی باشد، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اگر دارای مهارت های نسبی باشد ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اگر دارای مهارت های بالا باشد تا ۱۰ میلیون تومان هم می تواند حقوق دریافت کند. کارفرمایان ترجیح می دهند افرادی را استخدام کنند که کمی تجربه قبلی با حیوانات داشته اند. با این حال، بیشتر آموزش در محل کار خواهد بود. یکی از پیش نیازها البته این است که در برخورد با حیوانات و صاحبان آن ها دلسوز باشید.

بسیاری از افراد که حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارند، برای مدتی که می خواهند به سفر بروند و یا کاری برایشان پیش آمده، مجبور می شوند تا سگ یا گربه خود را تحویل پانسیون های مخصوص بدهند تا از آن ها برای مدت کوتاهی نگهداری کنند. این پانسیون ها به علت آنکه بیشترشان خصوصی هستند هزینه های تقریبا بالایی دریافت می کنند. در جدول زیر می توانید بر اساس نژاد حیوان خانگی، قیمت نگهداری آن را در پانسیون مشاهده کنید.

درآمد عجیب یک شغل کاذب/ قیمت پانسیون حیوانات چند؟+ جدول

این پانسیون ها امکانات بسیار عالی برای حیوانات شما دارند که خیالتان را از بابت همه چیز راحت می کند. در این پانسیون های خانگی، فضای سبز، وسایل بازی، استخر، مربی حیوانات، معاینه روزانه و سایر امکانات دیگر وجود دارد که به نسبت پولی که برای هر روز دریافت می کنند امکانات قابل قبولی است. قیمت پانسیون ها در تهران بستگی به منطقه محل سکونت دارد. به عنوا مثال اگر در غرب تهران زندگی می کنید باید برای هر روز نگهداری ۵۰۰ هزار تومان و اگر در شرق تهران باشید باید ۴۰۰ هزار تومان و جنوب تهران نیز ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. هزینه پانسیون ها در شمال تهران مشخص نیست اما آنطور که شواهد نشان می دهد بین ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و نیم قیمت دارد.

نظر شما