شناسهٔ خبر: 67323970 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مربی اسبق دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم علیرضا بیرانوند بازارگرمی کرده و با روح و روان هواداران بازی می‌کند.

عزیزیان: بیرانوند با روح و روان هواداران بازی می‌کند

عزیزیان: بیرانوند با روح و روان هواداران بازی می‌کند

صاحب‌خبر -

سعید عزیزیان  مربی اسبق دروازه بانان  پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان به دنبال سرمربی جدید هستند، اظهار کرد: به نظرم  سرخپوشان باید هر چه زودتر سرمربی انتخاب کنند، چون ما هر چه زمان را  از دست بدهیم به ضررمان است. اکنون مربی انتخاب کنند بهتر از اینکه یک ماه دیگر این کار را انجام بدهند تا مربی زودتر بیاید تا بازیکنان را ببیند.   اگر هم مربی خارجی باشد باید سریعتر به ایران بیاید تا با بازیکنان آشنا شود و این زمان می‌برد.   ما نباید  یک مربی خارجی دقیقه ۹۰ بیاوریم که بعد نتیجه نگرفت، بگوید من دیر آمدم و نتوانستم تیم را بشناسم. به نظرم هر چه سریعتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و کنسرسیوم بانک‌ها که مالکیت سرخابی‌ها را برعهده گرفته، سرمربی جدید را به خدمت بگیرند.  

عزیزیان درباره اینکه علیرضا بیرانوند قراردادش را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرده است، گفت: سال گذشته هم همین مشکل ایجاد شد و گفتند که بیرانوند می‌خواهد به استقلال برود. به نظرم بیرانوند بازار گرمی می‌کند. چرا وقتی فصل به پایان می‌رسد بعضی از بازیکنان می‌گویند که ما پیشنهاد از استقلال و تیم‌های خارجی داریم. بیرانوند با روح و روان هواداران بازی می کند. بیرانوند این همه پول گرفته و در پرسپولیس به این جایگاه رسیده است و او را کسی نمی‌شناخت. البته خودش هم زحمت کشیده است. من در جا‌هایی از بیرانوند حمایت کردم و از سبک گلری اش خوشم می‌آید، اما یک جا‌هایی هم از او ایراد می‌گیرم که چرا این کار را می‌کند. او باید بیاید و با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کند و دردش را بگوید و به خاطر ۳۰۰، ۴۰۰ میلیون می‌خواهد برود که پول بیشتری در آینده می‌تواند به دست آورد. بیرانوند می‌تواند خودش را اسطوره پرسپولیس کند به شرطی که در پرسپولیس بماند.  

عزیزیان درباره اینکه زمانی که مربی دروازه بانان استقلال بود  چه مشکلاتی با رشید مظاهری دروازه بان  این تیم داشت، گفت: آن زمانی که من در استقلال بودم، رشید مظاهری و سید حسین حسینی دروازه بانان این تیم بودند. حسینی از لحاظ اخلاقی و فنی خیلی خوب بود، اما مشکلاتی با رشید مظاهری داشتم چرا که  او  دوست داشت گلر اول تیم باشد و این موضوع را مربی تشخیص می‌دهد که چه کسی دروازه بان اول باشد و چه کسی بازی کند. مظاهری  دوست داشت که گلر اول باشد و وقتی دروازه بان اول نبود برای تیم مشکل ایجاد می‌کرد. همچنین در نیم فصل مشکلی ایجاد شد که همه می‌دانند و در نهایت هم آمد و عذرخواهی رسمی انجام داد. سردار تیمور غیاثی  نایب رئیس راهنمایی و رانندگی از من خواست تا مظاهری  را ببخشم و من به خاطر نام بزرگ استقلال او را بخشیدم و گفتم که امیدوارم دیگر این کار را نکند و فوتبالش را ادامه بدهد، اما می‌بینید که او چند سالی هست که در فوتبال نیست، چون اخلاقش خوب نیست.  

نظر شما