شناسهٔ خبر: 67279290 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گفت: امیدواریم با فعالیت‌های صورت گرفته روز به روز شاهد بزرگ شدن خانواده بادی‌بالانس در کشور باشیم.

گواری: امیدواریم بادی‌بالانس بزرگ‌تر شود

گواری: امیدواریم بادی‌بالانس بزرگ‌تر شود

صاحب‌خبر -

احمد گواری در آیین روز ملی بادی‌بالانس که با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی و جامعه بادی‌بالانس و علاقمندان آن، برگزار شد، اظهار کرد: شدت و ضعف تمرینات بادی‌بالانس قابل کنترل است و تمامی افراد می‌توانند به این رشته ورزشی و تمرینات آن مشغول شوند.

وی افزود: باید بدانیم بادی‌بالانس در بخش عمومی کردن ورزش، فعالیت بدنی در بین آحاد جامعه، بالا بردن سطح سلامت، میزان تندرستی و آمادگی جسمانی مطلوب، تاثیرات شگرفی دارد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با بیان اینکه امیدواریم هر روز شاهد افزایش جمعیت خانواده بادی‌بالانس در سطح کشور باشیم، عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیتی که در کشور است بهره‌مند شویم و بتوانیم در جهت سلامتی، تندرستی و آمادگی جسمانی مطلوب آحاد جامعه گام برداریم.

وی بیان کرد: از مسئولان کمیته بادی‌بالانس و همچنین مسئولان هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان تهران که کمک کردند تا مراسم روز ملی بادی بالانس به بهترین شکل ممکن برگزار شود، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با قدرت هر چه بیشتر در مسیر اعتلای رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گام برداریم.

برچسب‌ها:

نظر شما