شناسهٔ خبر: 67320615 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

علیرضا نیکبخت، ملی‌پوش اسبق استقلال و پرسپولیس به پخش شدن بخش‌هایی از فیلم عروسی خود واکنش نشان داد.

عکس| وقتی فیلم خصوصی این استقلالی لو رفت!

عکس| وقتی فیلم خصوصی این استقلالی لو رفت!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ در روزهای پایانی خرداد سال ۹۹ صحنه‌هایی از مراسم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی پیدا کرد. این مسئله واکنش بازیکن اسبق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی را در پی داشت.

به نقل از خبر ورزشی نیکبخت دوم تیر سال ۹۹ طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی پیرامون ماجرای فوق به همکارمان گفت: من خودم هم این فیلم را در فضای مجازی دیدم ولی نمی‌دانم کار کدام‌یک از رفقا بوده است. حدودا ۶۰ الی ۷۰ نفر به مراسم دعوت شده بودند و آن‌جا دیدم که ۲۰ نفر از دوستان دارند با موبایل خود فیلم می‌گیرند اما چون کار خلافی نکرده‌ام، مسئله برایم اهمیتی ندارد و مهم نیست که این فیلم بیرون رفته یا نرفته چون همان‌طور که گفتم، مراسم عروسی بود. البته با یک برنامه‌ریزی دقیق به همسرم گفتم برایت تولد گرفته‌ام و منزل یکی از دوستانم را هم آماده کردم ولی خانواده خودم و همسرم را در جریان قرار دادم و بنا شد به خود او چیزی نگوییم تا سورپرایز شود. البته قبل از ورود، همه آن‌ها تست تب‌سنجی دادند و تمام وسایل خانه را هم ضدعفونی کرده بودیم تا از بابت بحث کرونا مشکلی ایجاد نشود.

نیکبخت در ادامه پیرامون حضور مدعوین فوتبالی در مراسم مذکور نیز ادامه داد: از فوتبال خیری ندیدم و هیچ فوتبالی هم در این مراسم حضور نداشت!

مصاحبه نیکبخت درباره فیلم عروسی

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما