شناسهٔ خبر: 67277863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر کشور عنوان کرد

پیش‌بینی حدود ۶۰ هزار شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری

شقایق ابراهیمی

وزیر کشور گفت: حدود ۶۰ هزار شعبه و ۹۰ هزار نقطه رای گیری و بیش از ۳۴۰ شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات و مکه و مدینه و ... مستقر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی ۳۱ خرداد در جریان سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخابات، عوامل اجرایی، استانداری ها، فرمانداری ها و ... آمادگی کامل دارند و تجهیزات کامل توزیع شده است و یک انتخابات در نهایت امنیت و با صلابت کامل با امانت داری مخصوص دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داده شد،  برگزار خواهد شد.

وی افزود: همین امانت داری و احساس مسئولیت شدید در دولت همچنان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم برقرار است و روز به روز با رقابت بیشتر بین داوطلبان،‌ فضای انتخاباتی غلیظ تر می شود و امیدواریم با شور و شعور انتخاباتی مردم به نتایج عالی دست پیدا کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: انتظار می رود داوطلبان و حامیان آنها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و با رعایت همه ضوابط قانونی، انتخاباتی عالی برگزار و شخص اصلح انتخاب شود.

وی با بیان اینکه طبق نظرسنجی ها، میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است، گفت: حدود ۶۰ هزار شعبه و ۹۰ هزار نقطه رای گیری و بیش از ۳۴۰ شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات و مکه و مدینه و ... مستقر خواهد شد.

وحیدی با اشاره یه حوزه مسکن ادامه داد: نهضت مسکن و جوانی جمعیت به طور جدی ادامه خواهد داشت و امیدواریم این کار ارزشمند تا انتها همانگونه که توسط شهید رئیسی دنبال می شد توسط رئیس جمهور بعدی نیز دنبال شود، این وعده ای است که مردم در انتظار آن هستند تا آخر به خوبی انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما